#1
|
||||
|
||||
kachelmotor bij airco
Ik heb een complete (hoewel...) airco voor een Golf II in de schuur liggen, deze moet ergens in de komende maanden ingebouwd worden.
De kachelbediening van het aircosysteem heeft voor de blower 4 standen, van 1 t/m 4. Mijn huidige kachelbediening heeft ook 4 standen, van 0 t/m 3. Blijkbaar kan de originele blower voor het aircosysteem dus niet uitgezet worden (?). Heb ik hier een speciale kachelmotor voor nodig of kan het ook met de huidige? Of zijn er nog andere alternatieven?
__________________
Golf MK2 1.3 CL 5-bak 1986 Verkocht! |
#2
|
||||
|
||||
is dus met de bovenste standen regelaar geheel uit te zetten op 0
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat verschil. Maar ik neem aan dat dat verschil in de kachelmotor zit en niet in de schakelaar. Of begrijp ik dat verkeerd?
__________________
Golf MK2 1.3 CL 5-bak 1986 Verkocht! |
#4
|
|||
|
|||
ik heb nog een kachelmotor uit een kachel met airco uit een corrado.
mocht je em alsnog nodig hebben. evt ook een airco kabelboom uit een corrado maar ik denk dat die nog wat afwijkend is voor de golf..... pb bij intresse |
#5
|
||||
|
||||
Zit iig een andere weerstand op de kachelmotor , waarschijnlijk draait dan altijd de motor op een stand , zal wel met de airco te maken hebben
Maar dan moet je ook de bijpassende schakelaar en bekabeling hebben , maar als je alles compleet hebt ,dan heb je toch ook het kachelhuis met kachelmotor ?
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|