|
|||
|
|||
Quote:
Ok dan, ik droog de auto ook altijd af en ga er dan even met de kenotek showroomshine langs. (dat is ook mooi spul!) ook ideaal voor op de meetings, je moet alleen wel een goeie microvezel doek hebben, anders begint het de strepen. |
|
||||
|
||||
Hoevaak je moet waxen hangt ook van de Wax zelf af. Carnauba wax moet je namelijk veel vaker aanbrengen maar geeft wel een betere glans. Welke Wax gebruik jij dan Ronnie ?
|
|
||||
|
||||
@Tammoh:
Kenotek ben ik niet zo over te spreken, ik vind dat die erg vettig is en inderdaad strepen na laat. @Thijs: Ik gebruik nu alleen nog maar de Pink Natty's Paste van Poorboy's, maar die is niet meer te krijgen, dus dat wordt straks de Blue Natty's Paste. Ik vind die echt super, kun je gewoon compleet de wagen mee doen, zwarte delen, ramen, raamrubbers enz enz, en ook gewoon in de zon of in de schaduw, en toch super gemakkelijk uit te poetsen. En geeft echt een spiegel glans. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
He ronnie. Ik heb op jou aanraden de poorboys natty's paste gekocht. Idd goed spul zeg, zker in combo met de smartwax glaze. Had al eerder bij carclean besteld en ook deze keer zondag aaf bestellen en dinsdag binnen. FF snel alleen met motorkap gedaan en glom heel erg.
dankje |
|
||||
|
||||
Graag gedaan jongen. Nu nog een keertje goed kleien, dan de glaze en dan waxen en je herkent je eigen wagen niet meer.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Beter, als het goed is ben ik met mijn auto ook op volksdub in Well als het weer meezit. Dus mischien kan ik jou auto dan ook een keer spotten.
Gr rick |
|
||||
|
||||
Ja daar ga ik ook heen ja, misschien zien we ons daar wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Gisteren met eddyvwone, de binnenbekleding uit de wagen gehaald omdat ik vanavond de wagen moet weg brengen om hem te laten uitdeuken zonder spuiten. Ik ben eens benieuwd. Ook bij het los halen van de bekleding nergens roest of rotzooi te vinden alles nog mooi origineel en onbeschadigd. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo na een stevige stress dag op het werk toch nog bij de uitdeuker geweest, alles verliep soepel, en vrij snel. Man wat is die gast goed. Even 2,5u bezig geweest met uitdeuken maar hij mag nu gezien worden, het is wel zo dat sommige deukjes verminderd zijn en niet volledig weg aangezien er een enkele echt heel lastig waren maar ik ben echt tevreden met het resultaat, ik had alleen geen foto toestel bij me. Dus geen foto's van het werk maar ik maak wel straks nog even foto's als het weer licht is.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Jolijt!
Morgen VAGnation?
|
|||
|
|||
Quote:
hopelijk wel, dat kunnen we alleen maar toejuichen |
|
||||
|
||||
Hoeveel was je kwijt dan voor het uitdeuken als ik vragen mag ? Wil het voor die van mij ook een keer laten doen namelijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas niet ivm het werken bij mijn ouders in de café, aangezien er bij ons kermis is moet ik daar werken..BALEN !!!!! Maar mijn vrienden komen wel met een flink aantal wagens. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat het normaal rond de 25euro kost per panneel en meestal kost iedere bijkomende deuk, kost dan 10euro extra. Maar omdat ik dus nog wat mensen ken, heb ik die dus voor een appel en een ei kunnen regelen. Dus verder kan ik je niet helpen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje voor het compliment. Maar zo als ik al zei, jammer genoeg kan ik niet aanwezig zijn. Veel succes. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nu zondag naar Well naar de VolksDub meeting, ik heb er zin in. Ook ga ik waarschijjnlijk naar het Jetta treffen in Gevelsberg (DE). Aankomende dinsdag gaan de twee stoelen naar de stoffeerster en dan hoop ik die voor het weekend terug te hebben. Incl de vloermatten.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nette jetta man en je bbsjes staan er goed onder!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kiek d'r Ronnie doa dan naksch stoan doon!
Heb je helemaal niet gezien, je auto ook niet. Waar stond je ergens?
|
||||
|
||||
Quote:
Wij waren toch echt met een flinke bende daar. Witte Golf II met hooibaal op het dak Cleane Golf II van eddyvwone Cloontje's pearl Jetta van Gewoon Bob Mijn Jetta Audi TT van Opa Henk enz enz... Foto van het praatje Gr Ronnie