|
||||
|
||||
Had zaterdagavond vanuit Kerkrade toch even langs moeten rijden zie ik wel
|
||||
|
||||
...blijf het vreemd vinden die jasbeschermers :p |
|
||||
|
||||
ben op de terugweg van een weekendje Ardennen toch nog maar gegaan, en heb er zeker geen spijt van! wat een mooie meeting is dat zeg.
heel veel moois gezien, vriendin vond het ook leuk, toffe sprints, lekker broodje warme ham, leuke baggerbak (buggybak) geen regen gehad, en heeeel veel zien rijden op de terugweg. zal morgen mn foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
Ik heb byna 500 foto's gemaakt, staan byna allemaal op photobucket nu, dus voor de liefhebbers hier de link: http://s102.photobucket.com/albums/...r/Budel%202010/
|
|
||||
|
||||
welkom!!
Wat is je inlogcode voor photobucket |
|
||||
|
||||
Quote:
En een beetje rap eeeeejjjjjjjj
|
|||
|
|||
Ik heb er van genoten, veel moois gezien. Erg apart was dat de t1 pick up 56er er stond die een maat van mij wilde kopen in de US.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was de moeite waard geweest inderdaad haha. Heb me weer super vermaakt, echt een topweekend! Het weer viel nog erg mee vond ik! Wel jammer dat ik nog niet met m'n eigen kever kon komen, hoop dat Spa gaat lukken
|
|||
|
|||
Het was weer super gewoon te dronken voor foto's temaken.
Het weer had wel wat beter gemogen maar ja je ken niet alles hebben. |
|
||||
|
||||
Heb zelf wat foto's gemaakt, niet veel.. Kom net 'n foto van mijn kever tegen;
|
||||
|
||||
Wij zijn op zondag even geweest.
Ik vond het echt weer een leuke meeting met een super-sfeertje Ik ga zeker naar Spa, dat word een weekend , heb er nu al zin in! Voor de geintreseerden. Heb een paar foto's online gezet op www.vwfanatics.nl Preview:
|
||||
|
||||
Haha sorry, ik dacht dat gewoon iedereen op je photobucket in de albums kon kijken joh. Ken me post ook niet meer veranderen, dus dan maar ff wat plaatjes.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Budel was idd weer gezellig 8), omdat we op de gewone camping vrijdagmiddag al geen geschikte plek meer konden vinden stonden we bij een hele clan uit Friesland op de familiecamping. .
Bonne heeft zaterdag en zondag nog meegedaan met de sprint met onze 1303 in klasse 1 (2e plaats), is altijd leuk om mee te doen Foto's komen op het blog www.ratlook-nl.blogspot.com Groetjes Bonne en Nienke
|
||||
|
||||
Quote:
Volgend jaar maar een heel veld reserveren
|
||||
|
||||
En ook onze foto's staan on-line!
Check: www.VWTeamArnhem.com