|
||||
|
||||
Quote:
+1 op mijn vorige werk was de KFC in de buurt.. zelfde verhaal.. altijd troep op de parkeer plaats.. Na een meet ff snacken: 1 keer flikkerde iemand het op de grond waar ik naast stond.. toen heb ik mijn maczak in zijn auto geflikkerd en de zijne maar ff opgepakt.. doet wonderen.. 2 meter lang en 1,20 breed met over 100 kilo op de weegschaal...ramen dicht deuren op slot en volgas weg met je eskrot een goed milieu begin vaak bij de buurman
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent vermoeiend |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Als je andere mensen ongeletterde zombies gaat noemen, is het toch wel verstandig om ook op je eigen spelling te letten!
Overigens erger ik me er ook nogal aan. Zoveel VMBO-klanten die op Twitter hun blijdschap uiten door geslaagt met een T te schrijven. Ik denk dat die voor Nederlands toch echt een onvoldoende gehaald hebben!
|
||||
|
||||
Sowizo Twitter
|
||||
|
||||
Quote:
sowieso?
|
|||
|
|||
ik heb inderdaad maar niks gezegd van sowizo.
Dat wordt op zo veel verschillende manieren getypt zo en zo sobieso zowiezo echt te grappig voor woorden
|
||||
|
||||
Quote:
Kak! Heb ik weer te snel ge-typed.
|
||||
|
||||
Quote:
getypt
|
||||
|
||||
Wij ergeren ons aan taalfouten, jij op jouw beurt ergert je aan ons
|
||||
|
||||
Quote:
Danku, dat wordt zoooooo (ja, ik weet 't, een paar o's te veel ) vaak fout geschreven! Quote:
Als ik het goed heb, komt het uit het Germaans, en is het in de hendendaagse Duitse taal ook weer terug te vinden. Het betekent zoveel als "hoe dan ook". Het Duitse "so wie so" betekent letterlijk vertaald "zo of zo". Sowieso is dus de juiste versie. Zo en zo, sobieso, zowiezo, etc. zijn dus fout. Zoeyzo is dan weer wel goed, maar dat is een radio-programma.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga slapend rijk worden, want hier wordt me dagelijks toch een complete encyclopedie er doorheen verkracht. In dit topic had ik de eerste 5 euro al bij elkaar op pagina één volgens mij.
|
||||
|
||||
Dat betalende sponsors hun 'waar' ook in andere topics proberen te slijten, terwijl de regels toch duidelijk zijn.
Quote:
|
||||
|
||||
ik erger me kapot aan topics die gesloten worden omdat 1 knakworst denkt dat het genoeg is met gal spuwen!!
sorry ik ben weer aan het zaniken |
|
||||
|
||||
noem je me nou een knakworst omdat ik de sfeer een beetje normaal probeer te houden?
|
|
||||
|
||||
Was je liever een frankfurter genoemd? Of een bockworst?
Mijn ergernis is dat ik de afgelopen dagen binnen zit te werken in een ruimte waar 't 21 graden is, met kippevel/kippenvel op de armen terwijl het aan de andere kant van het raam heerlijk zonnig en warm is...
|
||||
|
||||
Ik erger me eraan de het hier over knakworsten en bockworsten gaat terwijl ik hendige honger heb
|
||||
|
||||
sorry
|
||||
|
||||
Quote:
als je er toch om vraagt, ik was liever gecomplimenteerd met het feit dat we ons best doen de sfeer goed te houden ondanks een aantal personen hard hun best doen die te verzieken |
|
||||
|
||||
Je weet toch hoe dat gaat; het is moeilijk om positief te zijn, je hoort vaak alleen maar het 'gezeur' en de negatieve punten.
Maar goed, als je er toch om vraagt ; ik vind dat de crew coulant is, en vooral op de achtergrond bezig met het 'bewaren van de sfeer'.