|
|||
|
|||
Banden lopen aan schroefset probleem
Beste mensen,
Dit zijn de wielen dit zijn de achter wielen, deze lopen heel er aan ivm lage ET waarden. Ik heb er veerweg begrenzers tussen gedaan ( Blokjes ). helaas loopt hij nog steeds aan. Ik ben bang dat hij met bumpstops ook gaat aanlopen. Ik heb een schroefset van V-maxx en helaas vind ik ze niet stuk genoeg. Ik wil mijn auto graag zo laag mogelijk zonder aanloop. Iemand enige tips? |
|
||||
|
||||
ik zou bumpstops proberen, deze zorgen ervoor dat de veer niet meer verder inveren kan.. die blokjes die je tussen de veren legt heb ik ook gehad, deze werken helemaal niet!
succes! |
|
||||
|
||||
Je kunt beter zorgen dat je wielen meer naar binnen komen (afdraaien indien mogelijk of andere velgen)
Met bumpstops doet je wagen heel raar als je bijvoorbeeld in een bocht op de snelweg zit en je krijgt een heuvel of een dip in de weg. Hij zou moeten kunnen inveren maar je veerweg is op.
|
||||
|
||||
Quote:
Valtop zich weel een beetje mee hoor , het halve forum rijd op bumpstops Maar je zou dan ook een iets smallere bandenmaat kunnen pakken ,die nog iets meer getrokken staat , dan heb je ook meer ruimte . En V maxx niet stug ? de meesten vinden die sets juiste TE stug .
|
|||
|
|||
Quote:
Ja drm heb ik ook voor v-maxx gekozen. ik ga dan bumpstops proberen, ik wil sowizo geen andere velgen. ik vind deze velgen perfect staan. ik zie ook dat de ene kant wat lager staat dan de andere terwijl ik ze op laagste stand heb staan, zou dat kunnen komen door lekke dempers ? |
|
||||
|
||||
Lekke dempers hebben niks met de hoogte te maken , daar zorgt de veervoor .
|
||||
|
||||
desnoods een spoorverbreder ertussen
|
|
||||
|
||||
Quote:
dan komt ie nóg verder naar buiten lijkt me , terwijl hij juist meer naar binnen moet
|
||||
|
||||
Ligt er maar net aan hoe je de topictitel leest
Plattere band een optie? |
|
||||
|
||||
afdraaien om de et waarde te verhogen
|