|
||||
|
||||
Super rallye
|
||||
|
||||
Quote:
thanks was voor mij een mooie opening om de rally voor het eerst te tonen aan het grote publiek op de vag show |
|
||||
|
||||
Pracht plaatje zo....!!!
|
||||
|
||||
Super gedaan Pieter. Ik ga hem op 4 juli ook even van dichtbij bewonderen!
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat is goed ik kijk er nu al naar uit om hem daar zien staan tussen al die andere rallye,s zal daar heel wat fotos nemen denk ik |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, deze Rallye!
Zal hem ook eens goed bekijken op Volksdub.
|
|||
|
|||
Mooie Rallye Pieter,
Kwam ook errug mooi tot zijn recht in de showroom tijdens de VAG meeting afgelopen zondag |
|
||||
|
||||
Quote:
dankje voor de complimenten,jammer dat we niet even kennis gemaakt hebben ik had je auto ook al even in gorredijk bekeken,ook een super mooie auto. volgende keer misschien. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje Ja idd jammer dat we elkaar niet ff gesproken hebben,maar zoals veel op dit forum,heb je op het forum al gauw contact met elkaar.....maar geen ideeeee hoe de mensen er in het echt uitziet haha Volgende keer ZEKERR ff kennis maken dan maar Het zal vast niet de laatste meeting van dit jaar zijn voor ons Succes met deze mooie Rallye,en wees er zuinig op |
|
||||
|
||||
toch nog maar een paar fotokes erbij want ik vind het stiekum zelf ook wel mooi om naar te kijken.
wil Lennart nog een een keer vragen of hij niet een paar van die stoere dikkont fotos kan maken van deze auto. zo die staan er maar weer op,ik heb nog enkele mooie fotos van op de sloop maar die moet ik nog even van de camera afhalen. hebben we volgende week ook nog wat. groetjes pieter. Last edited by monark : 15-06-2010 at 16:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
enne als je Lennart vraagt dan doe ik ook mee..... |
|
||||
|
||||
Quote:
dan maken we er een vw mk2 fotoshoot dagje van |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal Dan heb ik nog een leuker idee. We maken er dan een: Volksforum uitdeuk en fotoshootdag van kwam er achter dat er bij de laatste uitdeukdag in Dokkum nog heel wat/genoeg mensen waren die hun auto graag nog even door Jack hadden willen laten na kijken...Daar moeten wij maar eens verder over ''filosoferen'' denk ik... |
|
|||
|
|||
Quote:
is een leuk idee er zit nog veel wat deukjes in de corrie. is echt een dikke rallye geworden met 9j |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal er even over nadenken hoe het in het vat te gieten want dit lijkt mij wel leuk even een spontaan dagje uitdeuken en fotoshoooten..... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan proef ik hier een nieuw topic (We moeten het ijzer smeden als het heet is Pieter)... We hebben er nog wel ff contact over Maar nu maar weer ff on topic!! MOOIE DIKKE RALLYE!! MORE PICTURE'S!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Binnenkort maar us een shootje doen Pieter, van deze dikke rallye !
|
||||
|
||||
Quote:
wil graag een mooie foto boven mijn bed |
|
|||
|
|||
mooie foto's pieter hij zag er goed uit op de meet.
ik had de velgen nog niet gezien maar het zag er goed uit.(zwart met goud) de foto's zijn ook goed gelukt. groetjes. |
|
||||
|
||||
Dankje jonge dat je hem mooi vond maar nu moeten we nog maar een keer te scheuren denk.
Dan gaan we zonder je vader Bigdaddy want dan wil de auto niet zo snel meer he met al die extra kilo,s gr pieter. |