|
|||
|
|||
blikje redbull
ik ben hier nieuw dus,
ik ben richard, 24 jaar, verloofd, kom uit kerkrade z-limburg hobby's mijn golf 1 en op gitaren klungelen mijn golf; gekocht als '83 golf c licht blauw 1100cc standaard, gekocht in mei 2007 in asten bouw 2007/2008 -two tone; mercedes zilver 744/subaru blauw 55A -BBS mahle 13" 6j geel/goud en gepolijst met continital 175/50R13 -BBS bumpersetje (volgens mij van golf 1 oetinger 16s) met dikke achterbumper van cabrio -zwarte recaro (D&W uitvoering) klapbare kuipjes -grijs/blauwe sparco gordels -half rolkooitje -heldere lampen rondom -nieuw zwarte bekleding (behalve hemeltje) motoren; 2007 t/m aug 2008 roco 1800 gt afkomstig uit duitse roco zonder papieren aug 2008 t/m heden 1500 carb akomstig uit '79 automaat, is nu dood plan; G40 |
|
|||
|
|||
ajo foto's komen eraan moet even de site gaan bestuderen
ben niet goed met pc's/internet |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kleuren combi is ook blikje redbull?
leuk ding,ben alleen wel benieuwd hoe de clipper-bumper bij de rest staat... en welkom!
|
|||
|
|||
Welkom
Stoere auto |
|
|||
|
|||
Quote:
dank u, dank u de kleuren combi was vantevoren niet geplant om op red bull te lijken, maar t is wel n show trekker. je stelling over de bumper snap ik helaas niet ben niet helemaal in internet-taal Last edited by VeeDubber : 12-06-2010 at 19:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
dank u, ik meen dat je ook nieuw was dus hierbij ook welkom Last edited by VeeDubber : 12-06-2010 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zit weinig internettaal aan hoor
|
||||
|
||||
Welkom!
Heel leuke Golf! Volgens mij hebben we er weer eentje bij die interweb Volksforumt via de telefoon met anderhalve spellingcheck. De zinnen in je quotes komen er een beetje raar uit te zien zo.
|
||||
|
||||
hahahaha idd....zie nou pas waarom hij zo vreemd reageerde op m'n reply
|
|||
|
|||
Quote:
haha ik zie het, google vertaling |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje, die sharan is echt netjes afgewerkt respect |
|
|||
|
|||
Quote:
dank u dank u ja ik had t net opgemerkt, google vertaling |
|
||||
|
||||
Welkom hier
|
|
||||
|
||||
Stoere wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
Je hoeft alleen maar een rood stierenpak aan in je auto en het plaatje is kompleet
Welkom trouwens.