![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vr6 deel 3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er zit wel wat werk aan de auto, eerste wat ik gedaan heb nadat ik thuis was is alle stikkers eraf gehaald en de auto eens goed gewassen. Dit weekend ga ik het interieur maar schoonmaken want die is ook erg smerig. Stuur heb ik ook verwisseld, het originele stuur was versleten en plakte. Heb nu m'n 28cm stuurtje erin zitten ![]() zoals gezegd er moet nog wat aan gebeuren. - dakje werkt niet lekker, iets met een geleider? - rechterspiegelglas is weg - 1 raammechanisme werkt niet, motor hoor je wel maar raam blijft op z'n plaats - wielen zien er erg slecht uit, zie foto - wielkastrand achter is aan geplamuurd, niet netjes - ik wil donkere achterlichten erin hebben - schroefset - gt wielranden - auto is erg vies van binnen, is ook nog een hoop werk - lak zit onder de wasstraat krasjes, polijsten? - deurspeakers zijn opgeblazen iig nog genoeg te doen, misschien ontdek ik nog dingen de aankomende tijd. 10-06 eerste mod gedaan, heb het al eens gezien bij Matheo z'n auto. Achterwisser verwijderd en het kunstofplaatje strak gemaakt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Behalve het afzweren van een vr6 was een 35i " ook niet mijn ding " heb ik je volgens mij wel eens horen zeggen ![]() Nederlandse auto, goede kleur, leuke basis. Ben benieuwd wat dit weer gaat worden ![]()
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 Last edited by kiwi-gti : 12-06-2010 at 14:33. |
|
|||
|
|||
![]() Hij is natuurlijk drastisch geïnspireerd door dat barrel van Gertjan en mij
![]() Wanneer ga je em verlagen Sander ? |
|
||||
|
||||
![]() Die lopen wel erg lekker
![]()
|
|||
|
|||
![]() Aah, weer een VR6.
![]() Kijken wat er allemaal hiermee gaat gebeuren! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach ja, ik moest toch wat verzinnen om de verkoop van die auto te verantwoorden ![]() het jeukt om gelijk een schroefset te kopen maar nee eerst technisch ok en dan gaan we daarvoor pas kijken. voorlopig heb ik al een lekke kvs slang ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heeft deze niet op MP gestaan? Volgens mij heeft die wel aardig wat gedraaid!
Veel plezier ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() is het niet die van terber?
had ik ook wel oren naar nl,maar iets te duur qua vaste lasten. zag dat ie nou weg was... niettemin een leuk ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, was die van mij. Ik ben nu de eigenaar van een lage golf 3 in de kleur grijs. En ik vermoed dat ik m niet lang zal hebben.... ![]() @sanderz, alweer een koelslang? Jezus... bij mij zijn de remmen leeggelopen v/d golf....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wtf? wat is er gebeurt dan??
|
||||
|
||||
![]() Die remmen van die Golf waren al vrij dubieus he
![]() Als je hulp nodig hebt met de schroefset monteren moet je maar ff roepen, maar dan doen we het wel bij m'n pa in de schuur, en die dop heb ik nu ook liggen ![]() (nog steeds niet terug gegeven aan die dikke) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neehoor, eind april is ie gekeurd en daar was niks op aan te merken, ook in oostenrijk nergens last van gehad. schroefset komt nog wel, eerst de reparatielijst aflopen ps je hebt toch nog een kapje voor je achterwisser nodig? die heb ik nog wel liggen
|
||||
|
||||
![]() Neuh dat kapje heb ik opzich niet nodig hoor, vind het wel een leuke gadget dat ie recht naar achteren spritzt
![]() Maar wellicht is wel handig om maar alvast het kapje te hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() inmiddels een nieuwe kvs slang geregeld en een nieuwe expansievatdop, die is ook niet zo fris meer, woensdag maar eens monteren. afgelopen weekend de auto van binnen schoongemaakt, rugleuning vd achterbank gemaakt en rollo gemaakt, tevens de auto gewassen en gepoetst. hij glimt weer als een tiet in de morgenzon. en vandaag de lelijke wielen zwart gespoten, nu zijn ze iets minder lelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() The Dark Knight
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kvs slang vv, vanavond even richting matheo voor speakers
|
||||
|
||||
![]() klein updeetje, inmiddels zijn alle plakresten van stikkers over de hele auto ook verwijderd, linksachter wielkastrand gaat nog wel een wat werk inzitten want dit ziet er echt niet uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Speakers doen het goed?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja perfect ![]()
|
||||
|
||||
![]() altijd dik zo een Passat, wat betreft het GT spul wat je wil.
stuur effe een PB dan krijg je info ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pb verzonden hierbij wat foto's achterlichten ![]() ![]() linkerwielkast, ziet er niet uit ![]() ![]() ![]() en nog eff een compleet plaatje ![]()