|
||||
|
||||
Der Einzer's project :Golf 2 '85 aut.
Hierbij zal ik even mijn nieuwe project voorstellen:
Het is de duitse Golf 2 uit 1985 die Wannabug te koop had staan. Is nog niet in Nederland ingevoerd wat het makkelijker maakt om aan te klussen. Auto is technisch in goede staat maar uiterlijk echt hééél erg slecht qua deuken krassen en dergelijke Maar heeft verder echt bijna geen roestplekken. Lak is totaal verweerd en op veel plaatsen bijgeschilderd om een mij totaal onbekende reden. Motor is een 1.6 met daarachter een automaatbak en heeft 133000 achter de rug. Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen...
Daily : geen VAG .... Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 10-06-2010 at 21:45. |
|
||||
|
||||
voor dat geld nog steeds niet verkeerd,wat zijn de plannen?
|
||||
|
||||
Quote:
Plannen genoeg natuurlijk.. Eerst maar eens kijken hoever we de buitenkant weer strak kunnen krijgen en eventueel in een andere kleur als het met deze lak niet wil. Uiteraard op zoek naar de originele linkerdeur. Verder een verlaging en knappe velgen eronder. Voor de rest wil ik hem redelijk origineel houden...
|
||||
|
||||
die deur is idd wel jammer...
voor de rest zou ik um gewoon strak maken en zelf overblazen of rollen in dezelfde kleur.heb pas m'n audi zelf gespoten en moet zeggen het is even wennen maar goed te doen.
|
||||
|
||||
was ook van plan om hem zélf een nieuwe laklaag te geven. Zelfde kleur is idd wel makkelijk ivm binnenkant en motorruimte
|
||||
|
||||
hoe is ie qua hardheid?
zo op de foto's lijkt het wel snor te zitten?
|
||||
|
||||
Platgooien, setje gave glimmende velgen d'r onder, en de weg op ermee.
|
||||
|
||||
Mooi projekie en als je de mk2 gaat rollen, de binnenkant deuren
kan je zo schilderen toch...? En zeker plat op de stroat met dat gebakkie! Succes. |
|
|||
|
|||
idd en niet meer! zou hem niet rollen iig!
ben benieuwd wat je ervan maakt!
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is op het eerste zicht behoorlijk hard moet maar eens kijken wat er gaat gebeuren , rollen/spuiten of zo laten Verlagen gebeurt sowieso
|
||||
|
||||
Na een paar dagen flink poetsen staat hij er nu zo bij
Nu eerst maar eens een andere deur en scherm opzoeken in kleurcode LA3A
Daily : geen VAG .... Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 12-06-2010 at 18:22. |
|
||||
|
||||
Het is dat het zo'n oudje is anders.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
laat dát nou net de reden zijn dat ik hem ook heb gekocht Anders was het gewoon een oude sloopbak
|
||||
|
||||
hey man,
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst..!! toch maar weer een vw erbij?? haha groeten en succes
|
||||
|
||||
Quote:
hey , nadat ik de Golf 1 had verkocht en nu een tijd Golf 3 heb gereden en alles daarmee gedaan heb wat ik wou toch weer een project erbij gekocht. Stond in overdinkel dus lekker dichtbij. Ik heb straks nog wel tips en trucs van je nodig omtrent het rollen. Jij hebt je golf echt super strak gerold en zoals je kan zien heeft deze dat ook nodig op den duur...
|
||||
|
||||
kleine update ,
vandaag op de sloop andere originele linkerdeur en voorscherm gehaald. Wel in een een andere kleur maar dat komt ook wel goed. De hele auto kan wel wat gebruiken
|
||||
|
||||
kleine update :
even de matzwarte Borbet C eronder geknoopt in plaats van dat standaard staal Tevens nieuwe grill en andere koplamp gemonteerd aangezien deze kapot waren. En ben bezig om het spatbord in de juiste kleur te krijgen ... wordt vervolgd