|
||||
|
||||
oef.....nice!
|
||||
|
||||
Puike Jetta
|
||||
|
||||
dikke poep!
affentittengeil zouden ze hier in t dorp zeggen! Nu snel die van mij op de weg, en we kunnen cruisen met de sletta-crew! |
|
||||
|
||||
Damn wat een dikke Jetta MK1 is dit zeg, ding is eigenlijk al af zo ! Wordt nu alleen tijd voor je avater te veranderen he
|
|
||||
|
||||
Ziet echt dik uit zo. Kan hij achter niet nog iets omlaag of kun je echt niet bij de ringen komen door de remtrommels? Nog een cm lager achter zou nog beter staan denk ik
|
||||
|
||||
achter nog iets zakken zou hem denk ik ook afmaken ja, maar dat zal vast goed komen hele dikke auto en ziet er nog erg netjes uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vet, wat zijn de precieze maten nou van die velgen?
En idd aan de achterkant zou die nog wel wat omlaag kunnen... |
|
||||
|
||||
Quote:
8 en 8,5 x 15
|
||||
|
||||
En ik maar denken dat 8x15 achter niet bij mij ging passen
|
|
||||
|
||||
Ja de achterkant gaan we nog proberen te laten zakken, ik had ook de tank ver leeg dus hij zakt zowiezo nog wat. Bumpstops zitten er nu tussen achter en hij komt dus niet meer aan. Dus ja dan zou die nog wat kunnen zakken ja. Maakt hem indd nog net wat mooier.
6Julie kunnen de stoelen naar de stoffeerster. Dan zijn die binnen een paar dagen klaar. Ook hoop ik voor die tijd de deukje er uit te hebben zodat dan ook de taxatie kan worden gedaan. Bedankt voor het commentaar ben zelf ook erg blij met het karretje.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
was ik me al aan 't verheugen op eindelijk eens een dikke luup gti in de buurt...
maar zeker een erg net ding zo te zien...
|
|||
|
|||
mooie opvolger voor de 2!
Ziet er erg strak uit met de BBS-sen, niet te veel meer aan doen dan enkel de detail dingetjes. Voor de rest lekker in zijn waarde laten!
|
||||
|
||||
Ja zeker ik ga er ook echt niet veel meer aan doen, het is zoals ik zeg alleen die kleine deukjes en de losse stoelhoezen van de stoelen wat mij stoort, maar dit laatste is dus binnenkort al opgelost.
Morgen even kijken voor de deukjes, even rond bellen, heb namenlijk verschillende adressen even kijken wat de kosten zijn zal wel mee vallen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Met voor 165-50-15 Nangkang en achter 185-45-15 Nangkang. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
zoals ook op hyves gereageerd: dikke bak peacock!
|
|
||||
|
||||
Dankje..we zien ons wel weer..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
lekker hoor ron! damn...
|
||||
|
||||
zeker een nette jetta! waardige opvolger voor de gti, dan wel niet zoveel pk maar wel een net uiterlijk. succes met de komende km'ters
|