|
||||
|
||||
Die lui van Edition 38 sliepen in de kamer naast ons van het hotel. Waren gezellige lui, beetje luidruchtig, maar we konden ze wel waarderen. Ze stonden zelfs in de stromende regen hun auto te zemen bij het hotel Was een mooie meeting, alleen jammer van het weer. Gelukkig was het halverwege nog even droog. De dag en nacht er voor was het stukken beter daar. Was er iemand nog naar Lucky Seven geweest? Of die (verlaagde-chrome-wielen-1000cc-motorfietsmotor) quad zien driften 's-avonds?
|
|||
|
|||
Pim had het ook over een quad...
Moest wel gek gaan hoorde ik?!
|
||||
|
||||
Quote:
Duidelyk, ging goed tekeer dat ding
|
||||
|
||||
Quote:
deze zal het niet zijn maar ook een 1000cc quad 1000cc quad amerika
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ongetwijfeld dezelfde quad, want ik was samen met Pim Nette 2 heb je trouwens Bob!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties! Top!
|
||||
|
||||
Toffe meeting, op de heenweg pas na antwerpen de kap dicht hoeven doen en op de terugweg pas in nl.
|
|||
|
|||
thx voor de foto trammie (de golf 6 gti )
ik vond de meeting zeer geslaagt , rustige sfeer en dat is nu net wat ik wil op een meeting kan best geloven dat jullie nederlanders het best KUT vinden op onze zeer goede wegen in belgie |
|
||||
|
||||
cool! da's mijn oude kever..die is inderdaad verkocht naar België..
|
|
||||
|
||||
ja dat stuk "snelweg" tussen gent en waregem is idd enorm slecht. Zelfs nog slechter den de wegen hier in Antwerpen
|
|
||||
|
||||
dat kun je wel zeggen ja van mijn triangels blijft niks over op die belgische wegen.
ze worden elke meeting een stukje korter |
|
||||
|
||||
Quote:
In NL niet meer dan ?
|
||||
|
||||
Volgend jaar maar eens een kijkje nemen!
|
|
||||
|
||||
This looks like a very nice laid back event. I really like that mk2 golf with the westy front end.
|
|
|||
|
|||
The brown one with BBS wheels?