|
||||
|
||||
Er zijn 2 verschillende soorten, gepolijst en zwart, ik wil dus graag zwart. Er passen ook dopjes van schmidt op, leuk om de boel te stangen Moet even meten wat de maat er van is, dan worden die ook besteld.
|
||||
|
||||
volgens mij horen er zulke naafdopjes in:
nog een voorbeeldje onder een polo (foto's van iemand hier op 't forum geleend) |
|
||||
|
||||
Dank je Dennis, dat zijn ze idd
|
||||
|
||||
zwart zal idd netter staan...
ziet er wel heel dik uit zo onder die polo
|
||||
|
||||
Zwart kan ik ook beter terug laten komen in de auto, die polo komt uit arnhem, die iss heel erg dik. Heel veel aan verbouwd en netjes
|
||||
|
||||
Je zit ook nooit stil he. Hou je het nog vol met dat plakken hahaha
|
||||
|
||||
Zo de velgen liggen te wachten tot mijn adapters binnen komen. Dan kan de G2 as er onder en rijden met die hap
Had hier wel eens gelezen dat je met een stoom apparaat heel wat scoon kon krijgen dus ik wou het ook wel eens proberen Het is wel wat beter geworden Zeg zelf weinig verschil he Oja en de daily ook maar gelijk gedaan
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het interieur zit er weer schoon in
Van de week heb ik even bandjes gehaald voor de corvette's het is 215-35-16 geworden De adapters komen volgende week, Vosn had de bouten daar voor nog niet binnen en die kwamen volgende week. Alleen voor de naafdopjes ben ik niet uit, vind het zo wel een heel zwart geheel worden
|
||||
|
||||
ik zou er idd ook een glimmend kapje indoen....
ben wel erg benieuwd hoe het gaat staan
|
||||
|
||||
Ja wat lijkt me wel wat mooier staan en gelijk maar chrome dopjes op de wielboutjes. Zijn van de kleine dingen die het net wat frisser staat. Kan niet wachten tot ik de rest binnen krijg
|
||||
|
||||
ik zie net dat ik bovenaan deze pagina nog zei 'ik zou er zwart indoen'
zal wel door het weer komen maarzo voor de auto gezien lijkt het idd wat frisser,iets meer glimwerk.
|
||||
|
||||
Na wat biertjes kan de smaak verandere Somige dingen kun je toch pas zien als het zo ver is. Als die dopjes ook nog eens zwart worden worden ze wel heel erg onder drukt en ze mogen er best wel uit springen
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
zie net dat de polo die ik ergens hierboven gepost had ook glimmende dopkes erop heeft zitten.maar dan wel met het corvette logo.
en de foto erboven zitten de zwarte dopkes erin. kun je het mooi ff met elkaar vergelijken.ik zou persoonlijk ook voor glimmende gaan. geeft net die finishing touch aan de wielen
|
||||
|
||||
Ja glimmende is net weer iets beter, heb niet veel zwart in mijn auto wat ik terug kan laten komen. Of gewoon een keer een setje zwarte en een setje glimmende kopen, die kosten de kop dan ook niet meer als ik klaar ben met de velgen Ze hebben een stuk of 4 verschillende soorten naafdopjes pffff
EDIT; kon de bij de voor wiel de andere velg niet er voor zetten voor de foto want dan klopt de draai richting niet
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, Boyke!
Had je ook gezien dat er nog zo'n kleur USA-Jetta III op MP staat? €2000,- vrpr. (handig voor onderdelen? ) Ik zou voor de naafkapjes gaan, die origineel ook op de Corvette destijds zijn geleverd; volgens mij is dat zoals op onderstaande foto. (dus wel zwart maar in ieder geval mèt het Chevrolet-logo erop!) Hebben deze velgen trouwens ook een officiële naam? ...en voor sommigen is het leuk wat technische details te weten, zoals: -steekcirkel, ET en andere gegevens van de 'Vette rims, -hoe dik zijn je adapters? -hoe is je oplossing van 4 naar 5 gaats? ...of doe je net als deze gast uit de UK, eerst een 4X100 naar 4X500 ombouw?... ...met deze, gave 35i G60 syncro variant als resultaat! (...alleen heeft hij de verkeerde velgen aan de verkeerde kant...) Als ik jouw wagen zie, zou ik zó wéér een Vento willen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 26-06-2010 at 07:09. |
|
||||
|
||||
Dank je Rene Ja die andere heb ik ook zien staan en ook even gemaild gehad. Die bleek van iemand van het forum te zijn Jurgen Santana. Staat nou ook nog een diesel op in mijn kleur alleen zoals ik kan zien nog rotter dan die van mij was Zonder APK voor 1500
De gegevens die ik weet van mijn velgen zijn; Merk: Enkei Type: Sawblade Bouwjaar: 1984/1986 Steek: 5x4.75 inch is dus 5x120.65 ET waarde: Voor velg 8.5J ET32 Achtervelg 9.5J ET 38 Naafgat:71,1 Ik ga werken met adapters van 4x100 naar 5x120.65 met een dikke van 16 mm rondom. Achter komt een golf 2 as omdat die smaller is dan een Golf 3 as. Zou zeggen rene wie weet ooit weer eens Edit; diverse dingen toe gevoegd.
Last edited by vw_boyke_vw : 26-06-2010 at 19:36. |
|
||||
|
||||
( :goede morgen!: )
EDIT: ik zag dat de velgen "sawblades" worden genoemd! + nog wat foto's bij mijn vorige post gedaan... Wordt het dan wel meteen een MkII GTI-as, dus mèt schijfremmen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
(ook Goeiemorgen)
Goed bezig weer op de vroege morgen Ik heb gekozen voor een achter as met trommels Waarom? De auto staat meer stil dat die rijd, de handrem gedeeltes willen toch vaak vast gaan zitten en daar heb ik geen zin in Scheelt ook wel wat met het stof maar dat is minimaal met achter schijven.