![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je weet nog wie een complete G60 motor heeft liggen he Robster?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welke kleur gaat de kooi worden nu?
wit/zwart/rood?
|
||||
|
||||
![]() Zeg jij het maar! ik twijfel...rood lijkt me super vet maar misschien té..
zwart valt niet echt op en wit kan ik me nog niet helemaal voorbeelden...hmzzz vervelende keuze! |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou rood doen, als ik wit ook geen verkeerde optie .. of wit en het kruis rood (of vice versa).
|
||||
|
||||
![]() ik zou um niet rood doen,in carr.kleur is netter denk.....
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() k zou er gwn helemaal geen kooi in doen(A)
|
||||
|
||||
![]() Blijft een moeilijke keuze! Ik heb nog eventjes de tijd om te beslissen.. Misha soms zin om fotoshop te maken met rode en witte kooi?
Verder afgelopen zaterdag nog met achteras bezig geweest. Rubbers moesten erin..dachten dat dat wel eventjes ging lukken maar dat zit dus tegen. Zitten er allebei halverwege in en nu muurvast dus van de week proberen te persen. Verder zit voor er nu alles op, op de remschijven na..volgende week wil ik hem op zijn wielen hebben staan! |
|
|||
|
|||
![]() heel gaaf project! krijg gelijk zin om mijn witte daily mk2 ook aan te pakken haha
echt super! |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week weer druk bezig geweest. Even een overzicht wat er zoal gedaan is:
- Nieuwe achteras rubbers gemonteerd (wat een klote rubbers!) - Achteras gemonteerd - Voor de eindkogels gemonteerd op de stuurstang - Rembekrachtiger schoon en blank gemaakt, vanavond wordt die gespoten - Ruitenwisser mechaniek schoongemaakt - Trommelremmen in elkaar gezet op de achteras - Trommelafdekking gespoten - Remvloeistofreservoir schoongemaakt - Brandstoftank gemonteerd - Nieuwe koperen remleidingen gehaald en vanavond maken. - Achterveren gemonteerd - Handremkabels vervangen En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, hier een foto inpressie ervan: ![]() VOOR ![]() NA ![]() ![]() Nieuwe rubbers ![]() ![]() Gecoate achteras ![]() Nieuw setje, kijk 'm shinen!! ![]() ![]() ![]() En de brandstoftank eronder met de gecoate beugels. Was alleen 1 klein beugeltje vergeten dus vandaar dat die 2 nog loshangen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() me like a lot
![]()
|
||||
|
||||
![]() That goes de goeie kant op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet er alles van, heeft mij ook behoorlijk wat uren vloeken gekost ![]() Hoe is het jouw uiteindelijk gelukt ? Verder goed bezig en leuk project om te volgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er tot nu toe, echt super uit!!
![]() Wou dat ik mijn mk1 zo ver uit elkaar kon halen.. ![]() Succes verder..!
|
||||
|
||||
![]() Alweer netjes gewerkt!
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi project! blijf ik volgen
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat zijn de vorderingen Rob! Nou wordt het ook echt een stuk leuker denk ik, meer zichtbaar resultaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zag hem vanmiddag staan robbie, zag er erg netjes uit! De nieuwe remmen zijn echt heel gaaf om te zijn! Volgende week op z'n wieltjes?
|
||||
|
||||
![]() @ Ampi, ja volgende week wil ik hem op zijn wielen hebben! Die week erop misschien het blok erin maar is nog niet zeker. Eerst moet de kabelboom erin!
Zaterdagavond niet ingevult met lekker rustig bier drinken maar weer met sleutelen tot half 12 ongeveer.. Paar foto's van wat er weer is gedaan ![]() Trommelrem gespoten en is nu klaar ![]() Nieuwe remleidingen gehaald en nippels op geperst ![]() ![]() Remklauwen voor gespoten en voorzien van nieuwe remleidingen ![]() Rubber schoongemaakt en gemonteerd ![]() Rick en Meijer waren ook weer druk bezig met het opbouwen, bedankt mannen ![]() ![]() ![]() ![]() En nog ff stuurhuis zwart gemaakt want die was nog niet gespoten ![]() ![]() Last edited by Golf_84er : 06-06-2010 at 22:50. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat als een speer. Het begint echt weer op een auto te lijken zo.
Netjes.