![]() |
|
||||
|
||||
![]() Corne......
2 woorden.. DIKKE RALLYE !!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Héél erg jammer dat t zo afloopt
![]() Pracht Rallye, mooie ombouw ![]() Té karig voor woorden hoe sommige mensen hier reageren ![]() Dat noem ik respectloos, heb je n probleem dan los je dat via PB of tel op of wees n vent en vraag t op de man af. Eind vh verhaal wordt 1 vd mooiste projecten geclosed, bedankt hé! Suc6 er verder mee Corné, komt wel goed ![]() Gr Pim
|
|||
|
|||
![]() niet druk om maken Corné
|
|
|||
|
|||
![]() idd laat ze maar lullen. Super dikke rallye corne !
|
|||
|
|||
![]() Heb deze ook aan de See zien rijden: Heel gaaf kleurtje! zag er goed uit!!!
|
|
|||
|
|||
![]() erg mooie rallye jammer dat het zo gaat hier.
erg mooi projeckt jammer dat we het niet verder kunnen zien hoe het gaat met de rallye. |
|
||||
|
||||
![]() mooi werk,
jammer dat we er niet meer van zullen zien. |
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat we hier niet verder van mee kunnen genieten, heb nooit echt hier gepost maar wel altijd mee gelezen.
Kan me de beslissing goed voorstellen, snap ook niet zo waar iedereen zich druk over maakt. VW`s zijn de meest gestolen en omgekatte auto`s die erzijn. Weet bijna zeker dat 50% van de vw`s niks van klopt. Waaronder ik er zelf een paar van heb gehad, maar wat maakt mij dat uit. Waar mensen zich wel niet druk overmaken. Maar een 1.6 ombouwen naar g60 qua buitenkant mag allemaal wel en vind iedereen mooi. Maar een rallye in ere herstellen en techn. verbeteren niet. |
|
||||
|
||||
![]() ik snap het wel,maar vind het wel erg jammer dat je ermee stopt.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() hoop hier toch nog veel kijk plezier aan deze rallye te kunne beleven en lezen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Met zoveel verschillende mensen op een forum kun je het zowiezo niet altijd goed doen....
Ben je eerlijk en waarschuw je andere voor iets wordt je er meteen op afgerekend... Zeg je nix en mensen komen erachter krijg je alsnog een hoop gezeik.... Dus maakt geen zak uit wat je doet er zijn er altijd bij die je veroordelen. Dus Corne hou je project gewoon up to date voor de mensen die het wel willen weten en laat de rest lekker ouwehoeren als een stelletje theewijven ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey Corne,
Brabomk1g60: helemaal mee eens ik vind dit nog steeds de mooiste rallye van nederland en ik ben zeker jaloers op deze rallye!!! Dus Corne hoe de mensen die het wel op prijs stellen dat je zoveel bloed zweet en tranen in je rallye steek op de hoogte!!! En laat de rest lekker de schijt krijgen! Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
![]() Wat een slap gelul hier weer (zoals wel vaker idd)!!!
Serieus in mijn ogen de dikste Rallye die er is!! Vooral toen we in Wsee naar het evenement gingen zat je voor ons (wij zaten in een taxi bus) en dat geluid wat eruit kwam, kortom laat je niet gek maken Corne ;-) |
|
||||
|
||||
![]() He maat motortje staat al te koop zag ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ivm Nieuwe 2,5 5 cilinder
![]() Haha prachtig man, ga zo door ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit is inderdaad een super wagen..
Jammer van al dat gezeur of dit ding. Maar hij wordt er zeker niet minder mooi door !!
|
||||
|
||||
![]() beetje opgeschoond, discussies over de koets kan je beter persoonlijk met Corné houden
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat jij binnenkort een bon op je mat gaat krijgen.
Ik zag je aankomen in mijn spiegel door je gele koplampen maar een paar seconde later zag ik ook een flits. Je reed ons vandaag voorbij (+/- 16 km van de meeting af) Ik reed in een marsrode Golf 1 op ATS Classics. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag ze ook staan, jy geen boete denk ik, je reed zo rustig. Kwam je nog voorby in n gouden 1. Nou ik heb de Rallye vandaag s in real life gezien en wat apperaat zeg ![]() Was leuk om je s te ontmoeten, Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Ik heb inderdaad geen boete,
Reed 100/110 maar maakt al dik 4k toere (heb 13 inch eronder) dus vond het wel goed i.c.m. het slechte wegdek, heb gewoon met de carter en draagarmen liggen te schrapen 2 keer. Erik. |