Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 26-05-2010, 08:37
ROO ROO is offline
Forum Regular

Default Golf 3 TDI 90pk GT uitgevoerd

Golf 3 TDI 90pk GT uitgevoerd

Bouwjaar is 1992, maar is in 1996 naar Nederland gehaald. APK zit erop tot oktober.

Bij deze te koop, mijn Golf 3 TDI 90pk met GT bodykit. Wilde deze zelf aanpakken om mee te gaan rijden, maar omdat ik juist een nieuw appartement heb gekocht kom ik er gewoon niet aan toe. Af te lezen kilometerstand is 178.000 ongeveer en de motor en versnellingsbak (zijn uit een auto gekomen met achterschade) hebben om en nabij de 180.000 gelopen.

Motor en versnellingsbak (beide compleet gedemonteerd, nagekeken, vernieuwd) zijn er nieuw in gekomen en het motortje spint als een jong katje en de versnellingsbak schakelt zacht als boter. Zonder proefrit geloof je gewoon niet hoe soepel dit rijdt.

Verlaagd met een schroefset, merk onbekend, heb er nog geen krik onder gehad. De veren zijn stug, maar niet te hard en voelen nog goed aan. Je rijdt als op rails. Enige puntje hier is dat er rechtsachter een ander wiel op zit, met een directionele band… de verkeerde kant op. Banden zijn wel nog met zeer goed profiel.

De auto heeft een GT-bodykit en een Bonrath-gril, alles is in kleur gespoten. Lip is imitatie geloof ik, maar past wel goed. De lak zit er nog goed op, maar er zijn wat plekjes. Kleine lakstift heb ik erbij, dus kleur laten bijmaken lijkt me geen probleem. De buitenkant ziet er goed uit, op de rechter skirt na, die is half afgebroken. Er zit geen rot onder, alleen wat oppervlakteroest, dus makkelijk te herstellen. De bestuurdersdeurklink is wat afgebladderd en heeft wat schade, maar ik heb er een complete klinken en slotenset (ook stuurslot en klep) bij met sleutels. Er zit een electrisch schuifdakje in, origineel en werkt perfect.

Interieur is in zeer goede staat, kuipstoeltjes zijn niet uitgezeten, hebben geen instapschade en de wangen zijn nog hard. De stof heeft nergens plekjes en ik heb er een originele hoedenplank bij zonder gaten. Speakerkapjes zijn allemaal aanwezig, maar er zitten geen speakers in en de audio-bedrading heeft werk nodig, dat is echt een knoeiboel. Maar voor iemand die daar verstand van heeft zijn nieuwe draden zo getrokken natuurlijk.

De prijs dan. Vanwege de motor en versnellingsbak wil ik 1250 euro vragen, maar een bod is altijd welkom, mits het reëel blijft. De auto rijdt echt als een zonnetje, het is een hele goeie basis om wat leuks van te maken voor iemand met wat meer tijd dan ik.
De accu staat plat van het stilstaan inmiddels, maar na opladen start de auto meteen.

Last edited by ROO : 17-06-2010 at 11:34.
Old 26-05-2010, 17:43
ROO ROO is offline
Forum Regular

De beloofde foto's;

Old 05-06-2010, 16:46
ROO ROO is offline
Forum Regular

Up, een bod is welkom, heb namelijk een andere auto op het oog.
Old 09-06-2010, 11:45
ROO ROO is offline
Forum Regular

Up; nu ook op Marktplaats, maar hier nog altijd goedkoper.
http://link.marktplaats.nl/353463654

Last edited by ROO : 09-06-2010 at 11:49.
Old 10-06-2010, 10:32
ROO ROO is offline
Forum Regular

Nog eens up.

Een goed lopende TDI met weinig kilometers. Met een beetje werk aan het optische en de audio-installatie heb je hier een hele leuke auto aan.

Doe eens een bod en wie weten kunnen we praten.
Old 17-06-2010, 11:34
ROO ROO is offline
Forum Regular

Prijsverlaging!
Old 21-06-2010, 05:57
ROO ROO is offline
Forum Regular

up

Posting Rules