|
|||
|
|||
Golf ll met apk tot feb 2011 > 150 euro
Hoi ,
Mijn Golf moet weg, de pakking tussen het thermostaat huis en motorblok is eruit geklapt en dat is waarschijnlijk te wijten aan een lekke koppakking. De auto start nog prima en rookt ook niet uit de uitlaat, maar bouwt dus kennelijk wel druk op in het koelsysteem. Aangezien ik geen zin meer heb om eraan te sleutelen mag hij weg. Er zitten lichtmetalen velgen onder met goede banden en hij heeft in januari nog een grote beurt gehad waarbij vervangen is: Olie+ filter, luchtfilter, rotor, bougies, thermostaat, aandrijfhoes, remleidingen voor. Hij rijdt en stuurt nog prima en ziet er voor zijn leeftijd nog best netjes uit (geen roest!). Het is een 1.3i uit 1991 met 150.000 op de teller. Mag deze week weg voor 150 euro en is op te halen in de buurt van Maarheeze.. Wie red dit leuke golfje van de sloop? |
|
|||
|
|||
Hej
Heb je eventueel een nummer voor me dat ik je kan bellen, heb er wel intressen in. Is de golf nog rijdbaar of niet meer te doen? alvast bedankt Grtzz ralph |
|
|||
|
|||
Hij rijdt helemaal prima, enige is dat het koelsysteem nu lekt (waardoor hij te warm wordt). Bij het vervangen van de pakking moet het wel mogelijk zijn om nog een eind ermee te rijden, maar de koppakking moet toch ooit vervangen worden!
Zal mn nummer wel ff pm' en |
|
|||
|
|||
100euro en ben morgen bij je.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
150 is vaste prijs, hij staat voor 200 op marktplaats en krijg daar ook best wat respons.
|