|
||||
|
||||
Quote:
Hey man, Zo een idee had ik al omdat je die naam ook op Xbox live hebt... Quote:
Het mis stond idd totaal niet! Maar ze vielen te smal, vooral in vergelijking met de velgen die ik nu heb
|
||||
|
||||
Dit weekend weer actief geweest met de Golf...
Zaterdag even een mini skitplate gemaakt, eigenlijk zou er een volledige skitplate onder het motor gedeelte komen maar omdat die kerel dit weekend op vakantie gingen 6 Juni pas terug komt maar voor nood even een mini skitplatje gemonteerd Nu heb ik weer iets meer vlees om weg te schrapen Nog even een fototje van hoe die er bij stond... Verder nog even de schroefset beetje bijgesteld, want een volle tank + 2 personen was niet mogenlijk... Dus even wat bumpstops achter er bij tussen gestopt en nu kan dat ook weer
|
||||
|
||||
waarom niet meteen een nieuw pannetje er onder?was toch niet zoveel meer werk geweest?
lekker dik golfje zo hoor |
|
||||
|
||||
wat staat hij toch mega stoer op zijn wielen!!
ik heb mijn caterpan voor het powdercoaten ook ff bijgewerkt.. grtzzz
|
||||
|
||||
De Th-lines staan de golf erg goed
|
||||
|
||||
Quote:
De oude was al lekker plat afgeslepen Dat scheelt weer een 1CM
|
||||
|
||||
Quote:
Deze had ik inderdaad gezien op het forum! Die was dan ook een beetje mijn inspiratie voor deze! Maar zodra die kerel voor me skitplate terug is komt een volledige plaat onder... Nog meer bescherming
|
||||
|
||||
Breed?
|
||||
|
||||
Quote:
Gaverdamme.. wat geil.. heb hem nu als bureaublad-achtergrond
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Supercoole mk1
|
||||
|
||||
Bedankt voor de mooie reactie's! Alleen de achterkant mag van mij ngo wel een stukje zakken, maar na de APK ga ik me daarop richten! Wil eigenlijk net als voor 1MM wielkastruimte over houden
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Ben me nieuwe photoshop programma aan het uitzoeken hoe alles werkt en wat je ermee kan!! met dit even als voorlopig resultaat.
|
|||
|
|||
Goudkleurig?? Wel mooi zo.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nope! Gewoon de achtergrond wat donkerder gemaakt en een kleine donkeren gloed over de auto heen!!( het is gewoon een probeersel om te kijken wat alle mogenlijkheden zijn met me nieuwe photoshop)
|
||||
|
||||
Zelfde resultaat als contrast vergroten in de oude p-shop.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep thats me Thnx!