|
||||
|
||||
racekuipje, leuke vw pins, nieuwe originele tankdop golf 1
Het is tijd voor weer eens wat op te ruimen en ik kwam het volgende allemaal tegen:
Racekuipje in goede staat, alleen 1 wang is ooit eens gestikt geweest. Met onderstel van een golf 2, golf 3, polo 2f en dergelijke. Kan ook naar voren geklapt worden. Vraagprijs 45 euro. 4puntsgordel. Vraagprijs 30 euro. Leuke vw pins verschillende modellen. Vraagprijs 7,50 per stuk. Alle pins zijn weg behalve de gti 16v en vw1500 Gloednieuw originele tankdop golf 1. Zit zelf nog in het originele doosje en nooit gebruikt. Onderdeelnummer 171201551A Metalen versie zonder sleutelgat http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMM7JLIP-D.jpg Vraagprijs 10 euro Voor meer foto's of info stuur even een pmtje Last edited by thijstheunissen : 17-05-2010 at 17:35. |
|
||||
|
||||
skupje
|
|
|||
|
|||
Racekuipje in goede staat, alleen 1 wang is ooit eens gestikt geweest.
Met onderstel van een golf 2, golf 3, polo 2f en dergelijke. Kan ook naar voren geklapt worden. Onderstel is voor een polo g40/2f/86c. Onderstel van een golf 2 is anders dan ene van een golf 3. Merk van de stoel is het 2008-2009 type van Tectuning Amateur Succes met de verkoop
|
||||
|
||||
ik ben wek geintereseerd in de pins van de cabby en van de GTI en ook die VW-emblemen.
Stuur je ze op en kan er iets geregeld worden aan de prijs als ik er meerdere pak?? Zal ff PB sturen. Grtz jel
|
||||
|
||||
Quote:
Pb beantwoord en gereserveerd |
|
||||
|
||||
skup en tevens update
|
|
||||
|
||||
racekuipje en gordel moeten snel weg, dus samen voor 20 euro of los voor een 10tje
|