|
|||
|
|||
schrapende/tikkende versnellings bak.??? iemand al eens gehad ?
hoi mensen!
t volgende dingetje als ik rijd met mijn golfje 1.8 16v pl begind er onder de auto vanalles te tikken schaven.. het is iets wat met t wiel meedraait... hoe harder ik rijd hoe sneller het gaat tikken/schaven... ook heb ik het idee als ik bijv lange bocht links met een beetje vaart doe dat hij harder gaat tikken/schaven.. aandrijf assen zijn prima wiellager ook.. en naja der is me verteld versnellings bak mischien mischien mischien... heb iemand dit al ooit gehad.? voor dat ik bakje ga vervangen en het uiteindelijk mischien toch iets anders is groetjess maurice |
|
|||
|
|||
Remmen die versleten zijn
Andere velgen met te lange bouten die dan tegen de ABS ring/ sensor komen Als het het bekende probleem[klinknagels uit het diff] met de bak is dan had je dat wel aan een oliespoor gezien |
|
|||
|
|||
nou vind wel een beetje dat de onderkant van de auto vettig is.. heb hiervoor wel een olie filter gehad wat kapot was en ik dacht da ik alles redelijk schoon heb gemaakt toen die boven put stond!
hmm |
|
||||
|
||||
Kan zijn tot er een lagger of een schaal waar mee de koppelingsplaat wordt aan gedrukt stuk is het zit in de versnellings bak zal er waarschijnlijk uit moeten om te kijke wat het echt is veel succes !