|
||||
|
||||
Rit was prima
Zelfs nog een Nederlandse Gumball Ferrari F40 gespot Thuisgekomen met vracht wat morgen afgeleverd word Binnenkort ga ik weer, dus als er iets is, geef het alvast even door.
|
||||
|
||||
Iemand die rond de vierde van juni in Rotterdam komt? Er hoeft niet echt iets getransporteerd te worden, alleen even opgehaald. Ik kom dan binnen een week langs om het spul op te halen.
De reservering loopt dan namelijk af, en niet opgehaald is geld weg... als ik het niet red voor die dag daarheen te gaan, zou 't fijn zijn als iemand me op die manier een paar dagen speling kan geven. Dus Rotterdammers, laat u horen aub!
|
||||
|
||||
Om wat voor iets gaat het en waar in Rotterdam is het? Ik ga er dagelijks naar school.
En kan kleine dingetjes met de trein al meenemen naar regio Breda.
|
||||
|
||||
Quote:
Met de trein gaat het in ieder geval niet.
|
||||
|
||||
Gevraagd, iemand die vanuit de regio Rotterdam naar het zuiden rijdt, bij voorkeur helemaal naar Zuid Limburg. Maar elke kilometer dichterbij is mooi meegenomen.
Vergoeding komen we wel uit. Het liefst ergens begin komende maand. Kan het zelf wel doen, maar hoop er op dat iemand met een meer betrouwbare, ruimere auto, misschien diesel, me kan uithelpen. Ik durf met de Audi eigenlijk niet meer dan 50km van huis te gaan, omdat ik niet weet of ie de terugweg de komende keer ook weer gaat redden.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga samen met Rutger volgende week vrijdag naar Pinkpop in Landgraaf, en zaterdag heeft ie een afspraak bij Bolku in Angeren. We zoeken nog een slaapplek van de vrijdag op zaterdag Er is ook een aanhanger beschikbaar voor eventueel zwaar materieel |
|
||||
|
||||
Quote:
lol, je kunt in de woonkamer slapen als je niet bang bent voor de hond. Kein Problem! Als ik het met de verkoper geregeld krijg zou dit super zijn! Het gaat om die Recaro's, dus dat karretje is wel nodig denk ik... Twee-persoons luchtbed heb ik eventueel ook nog voor jullie als je van dat soort bent.
|
||||
|
||||
Prima toch, laat maar ff weten waar en wanneer ik het op moet halen
|
|
||||
|
||||
Is er toevallig iemand die in de buurt van Enschede (OV) net over de grens woont
Of als je iemand goed kent die daar woont Wil namelijk iets van ebay kopen maar de verkoper verstuurd waarschijnlijk niet naar Nederland dus dat het dan daar bezorgt word en ik het vervolgens op haal (scheelt ook nog eens in de verzendkosten ) Je hoeft dus geen koerier te zijn maar de koerier komt naar jou toe |
|
||||
|
||||
Gaat er iemand a.s. zaterdag nog naar Drenth/van Drenthe naar Brabant? Heb een set wielen gekocht in Roden.
Zo niet, dan ga ik zaterdag naar Drenthe, dus als er iets in de lijn Breda/Utrecht/Flevoland/Roden (check routeplanner voor de exacte route ) voor je ligt....
|
||||
|
||||
Morgen weer heel vroeg richting Kerkrade en laat in de avond weer terug... ben zelfs even in Luik te vinden.
Als er iets is wat mee moet, dan hoor ik het wel
|
||||
|
||||
Is er iemand die vanuit de regio Overijsel naar Limburg komt binnenkort, of die daar woont en naar Well gaat 4 juli?
Ik heb iets in Wijhe liggen dat ik graag deze kant op had. Thanks!
|
|||
|
|||
als hij het bij de A50 (bij heerde of zwolle ) wil brengen wil ik het wel mee nemen Chris
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal het gelijk even navragen, bedank alvast.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb bericht van hem terug, en kan enkel worden opgehaald op locatie. Nicky bouwmeester. Zit in de kamperpoort in zwolle. Adres is hoogstraat 69 Als iemand dat dus nog voor elkaar krijgt vóór 4 juli en naar Well komt (Volksdub) hoor ik dat heel graag. Zorg ik daar wel voor de patat en 'n pilsje.
|
|||
|
|||
Quote:
waar gaat het om eigenlijk ? 16v blok ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Achterklep voor de Civic.
|
||||
|
||||
Interieur Vijfdeurs Golf MK1 van Zevenbergen (Gr) naar Limburg (of Twello)
Ik zoek iemand die een kompleet interieur van een dichte vijfdeurs golf 1 kan ophalen in Zevenbergen bij Groningen. Het mooiste zou zijn als het dan naar Limburg getransporteerd zou kunen worden, maar als het in de buurt van Twello (boven Apeldoorn) terecht komt is het ook goed. Ik rij over een paar weekjes toch naar twello en kan het dan oppikken.
Alvast bedankt voor de medewerking. Ronald PS Het interieur bezit ook het dashboard, dus het is een behoorlijk pakket.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Misschien kun je door iemand laten meenemen naar de meeting in Braamt. Als je daar zelf heen gaat dan hè.