|
||||
|
||||
Vorige week gespot in Breda (Dr.Struyckenstraat):
|
|
||||
|
||||
@Tjaap: beetje late reactie, LM als in LichtMetaal. Zou h'm dus kunnen zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, net voor[bij] Quatrebras
|
|||
|
|||
zo net bij Vianen op de A27 een blauwe golf 1 JV-23 - in het kenteken
|
|
|||
|
|||
Zaterdag een zwarte vento (Goed laag) op de provinciale weg naar Boskoop. En gisteren (zondag) op de N11 rond 12 uur een groene mk3 variant op witte wielen met volgens mij een vento front en (mat)zwarte motorkap. Mensen van hier?
|
|
||||
|
||||
Gister avond bij afslag hoevelaken een polo g40 genesis.
Op borbet t |
|
|||
|
|||
sorry Jaap gemist
|
|
|||
|
|||
Quote:
Een blauwe ? Was gisteren even bij de schoonouders op visite, en had de Jetta bij hun bedrijf op het terrein staan . |
|
||||
|
||||
Vorige week op de parking van Sunparks in Zandvoort een zwarte 35i variant met A3 velgen.
Subdubbers stickertje op de voorruit !! Vast iemand van hier !!!
|
|||
|
|||
Quote:
Is de oude vr6 van Peter, zit hier ook onder de naam skinny. Hij heeft hem ongeveer een half jaar geleden ingeruild op een t2. |
|
||||
|
||||
Zojuist bij de Qpark onder het Vrijthof in Maastricht, een zwarte Lamborghini Gallardo Spider met Belgische platen. Kenteken HIU-767.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik, op weg naar Leiden Ventofront en zwarte kap klopt Waar reed jij in? Grz Niels
|
|||
|
|||
lieuwe net in de audi. In dokkum bij de jumbo.
|
||||
|
||||
Quote:
sorry, had ik niet vermeld, inderdaad een blauwe! iet wat onopvallend achter de heg, maar 't oplettend oog ziet alles leuk bakkie
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat was ik je g60 zag er ook goed uit ik ben ik die buurt trouwens vaker te spotte |
|
||||
|
||||
Het is geen Volkswagen maar was wel erg mooi:
Een aparte groene Seat Arosa met geblokt dak op BBSjes. in Heerlen bij de geweldige stadsautoweg.
|
||||
|
||||
Quote:
haha oke dan! jah ik ook vrij regelmatig in die omgeving
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Alberto vanmorgen bij de grens.. hij was op weg naar zeebrugge met een lading zeesterren.
|
|||
|
|||
Quote:
jij weet ook alles he Jaap wel ff gezien hoe ik ze mooi op kleur had geladen .... |
|
||||
|
||||
ik zat alleen maar te kijken of dat Hylco bordje voor het raam hing..