![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er erg goed uit weer een dikke corrie er bij
![]() valt mij niet tegen trouwens de harten in de keur van de auto. |
|
|||
|
|||
![]() Dikke coraddo!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thijs had me gevraagd om de foto's van de update te posten.
Dus bij deze: Eerste leidingen en kabels zijn vandaag al gelegd, maandag gaan we weer verder ![]() Voor de kenners, het is een airride set van GAS ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, ben benieuwd hoe dat rijdt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx man ![]() ![]() @vains en breadfan: jazekerz super en ben ook echt benieuwd hoe het rijd ![]() ![]() ![]() ![]() @ tczl thanx voor de update man ![]() ![]() Last edited by thijstheunissen : 08-05-2010 at 23:28. |
|
||||
|
||||
![]() zow nog even een update maar dan niet echt betrekking tot de corrado want ben deze week naar spanje geweest en weer wat leuke dingen geshopt zoals deze pins:
![]() deze mogen allemaal op 1 vw logo na weg voor een zacht prijsje ![]() en nog wat moois zien hangen in een airbrushzaak: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg gave rado hoor!!
|
||||
|
||||
![]() waar blijven die foto's
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem al gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Nicht tief parken, aber tief fahren ist die kunst..! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ganz richtig ![]() Na een hele hoop gezeik dit weekend van lekkende koppelingen en lekkende luchtbalgen is het allemaal goed gekomen gelukkig ![]() Nu even een ritje maken naar eindhoven en dan zal ik mijn best doen om wat foto's te plaatsen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het was dus nog gelukt om de doppen van de velgen af te krijgen?
Ben benieuwd naar de foto's. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Daar moet je stickers van laten maken! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ik heb die spreuk gelezen op een wagen in Worthersee, ik vond hem hier wel passen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nou ben weer veilig thuis gekomen van eindhoven, want het is toch altijd even spannend als je iets helemaal nieuw gemonteerd hebt
![]() Helaas nog even geen foto's kunnen maken vanwege die regen:S dalijk misschien even snel schieten ![]() @svennie ik heb de logo's doorgeslagen met een priem om daarna de kapjes eruit te wippen. Nu heb ik de rubbers behoorlijk kleiner gemaakt. @vains Ik moet zeggen tot nu toe rijd het heerlijk en weinig problemen ![]() Nu alleen nog eens gaan kijken op welke druk het laagste gereden kan worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Corrado, keep up the good work!
|
|
||||
|
||||
![]() update update voor alle fotogeile mensen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vetjes heur