|
||||
|
||||
haha shit,
da's bijna om de hoek van uit hier.. ik kom uit holthees! zeker aanwezig! |
|
||||
|
||||
Dacht eerder dat je zou zeggen: Gratis bier ??!!! ik kom zeker!!
|
|
||||
|
||||
hehe, zit te twijfelen wat ik doe,
sowieso elke dag, maar weet nog niet of ik blijf pitten s'avonds.. gratis bier is wel aantrekkelijk.... |
|
||||
|
||||
De plannen klinken goed, ik denk dat we wel even langskomen aangezien het zo dichtbij is
|
|||
|
|||
lijkt me een vette meeting. mooi terrein trouwens. lees ik dat nou goed is het € 7,50 per auto, daarna nog eens € 5 per bezoeker correct me if i wrong.
afgelopen zondag 2 mei bij dub inn Arnhem geweest was € 4 per auto echt relax. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, word alleen niet een heel weekend.
Begrijp dat ik voor 1 dag me niet hoef in te schrijven toch? |
|
||||
|
||||
@stevo10
Het is €7,50 per auto incl bestuurder, elke extra bezoeker (in je auto) of bezoekers zonder auto betalen € 5,- @Ron Op zondag kun je zo langskomen.De inschrijving voor zaterdag is ivm de BBQ & het Bier
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat toevallig een wit/lichtgroen? Je hebt toch ook de Bora met de dikke bbs'jes?!?
|
||||
|
||||
Quote:
U gaat door voor de koelkast |
|
||||
|
||||
lijkt mij wel wat!
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
haha doe maar liever een vaatwasser...de mijne heeft ie het begeven
|
||||
|
||||
stiekem toch nog veel volk hier uit de buurt zie ik!
heb even overleg gepleegt hiero, en wss zullen we er het hele weekend incl. gratis bier & overnachtig zijn.. geef me 1 dezer dagen even op! tot dan
|
|||
|
|||
denk dat ik ook effe langs kom, 15 min rijde voor mij , is dit bij de crossbaan ?
|
|
||||
|
||||
Klopt remco
|
|
||||
|
||||
dan zal ik ook maar eens een kijkje komen nemen
tenslotte is het net om de hoek |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een weekend of niet? Bier |
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan ik nog niet beslissen aangezien ik nog niet weet of ik dag of nachtdienst heb. met nachtdienst moet ik dan tot vrijdag laat in de nacht werken maar ik zal er zeker zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice! |
|
||||
|
||||
Quote:
even helemaal offtopic, no offence maar had jij toevallig ooit een rode puch maxi met schijfremmen? en kreidler wielen ofzo? ontopic: heb zojuist te horen gekregen dat ik die zaterdag ook een feest heb bij een vriendin van me in Well. dat betekend dat ik zaterdag & zondag overdag wel aanwezig zal zijn, maar dat ik het bier en de zaterdag avond/nacht over zal moeten slaan!
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn!
Kwartiertje rijden! Heerlijk!