|
||||
|
||||
Ziet er dik uit zeg! Heb je er ook verlaagde spindels onder? De auto zou wel iets lager mogen aan de voorkant
Goed bezig, erg vette kleur ook icm de chrome accenten!
|
||||
|
||||
Verry cool!
|
|
|||
|
|||
goed bezig...
en die kleur... vind ik ook mooi :-) kijk maar naar mijn project :lol: |
|
||||
|
||||
Quote:
lager kan maar volgens mij zijn de schokdempers te lang en dubbelgas KYB dit veert niet meer. kleur is die van Porsche en zit tegenwoordig ook op VW scirocco |
|
||||
|
||||
Erg goed bezig, dikke kleur ziet er super uit zo al, laat staan als hij af is! succes verder
|
||||
|
||||
updatetje
en de blokjes eindelijk weer ingebouwd as zaterdag naar de bekleder voor de hemel. daarna raampjes erin nopg verder afbouwen en misschien wel dit jaar APK greetz Rogier |
|
||||
|
||||
Dik!
|
||||
|
||||
Thnx
kon het niet laten nog een paar. |
|
|||
|
|||
lekker!
|
|
||||
|
||||
Erg gaaf!
|
||||
|
||||
thnx. |
|
||||
|
||||
erg nice,klein zeikpuntje;waarom niet meteen de twee originele uitlaatopeningen dichtgewerkt?
|
||||
|
||||
dat zijn de wel bekende afwerk puntjes. de bedoeling is om toch ook nog met wat carbon accenten te gaan werken. 1 van die accenten komt dus op deze plek.
Waarom niet dicht lassen? dit plaatwerk is erg dun en wordt "loeiheet". trekt dus ook daarna plamuur leek me niet een al te beste oplossing.... verder natuurlijk bedankt, Greetz. Last edited by Cobrakever : 23-10-2010 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
duidelijk,zal vast erg netjes worden,net als de rest
|
||||
|
||||
De kever staat nu bij Bergman, in Goor hij maakt er de hemel in.
je moet ook niet alles zelf willen proberen. laatste check by Levis en de combi greetz Rogier |
|
||||
|
||||
weer thuis met de gemonteerde hemel door Bergman uit Goor
thnx Guys |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
sfeerplaatje
Last edited by Cobrakever : 14-09-2010 at 21:24. |
|
||||
|
||||
updatetje
rolkooi + nieuwe vooruit en een andere manier van spiege bevestiging. |
|
||||
|
||||
Eindelijk weer op de weg en even op bezoek bij mijn hofleverancier voor onderdelen.
|