|
||||
|
||||
Rico... Nice aquisition
molenari.... you got a point... maar ja ik vind het eng, moelijk etc omdat ik niet echt veel weet! Dus beginnen en dan verprutsen vind ik een mindere idee. toch weet ik wel dat iedereen wel eens moet beginen en leren! Komende week zal ik wel weer posten over het metalen plaatje achter de bestuurders stoel. Maar via deze forum heb ik al veel info en hulp aangeboden gekregen! thx everyone!
|
||||
|
||||
andere optie: deze verkopen en een goede kopen... maar ik denk dat 7000 euro voor restaureren wel een goede schatting is. Heb voor m'n '78tiger pickup een begroting gemaakt, dus plaatwerk, spuiten, remmen, motor en alle andere kleine dingen dan kwam ik uit op zo'n 8000 euro...
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Vincent, Ja ik was er achter dat het een Ambulance geweest is. er zitten nog een paar knoppen in de bus met kruis en een sireneteken. hij komt uit Oostenrijk en heeft daar bijna zijn hele leven geparkeerd gestaan in een klein dorp waar nooit wat gebeurde. de bank ga ik inderdaad niet weggooien. er zit geen tl verlichting meer in. de vorige eigenaar heeft er teveel aan gekl...t late we maar zeggen heeft geen vw handjes. Dat van die rails wist ik maar had de hoop dat ikhet om kon zetten. Groet Rico kijk voor meer pictures op www.fam.mijsen.nl/T2a.htm |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, de pictures had ik al uitgebreid bestudeerd :biggrin: Ben wel benieuwd naar het M-plaatje trouwens :biggrin: Dat is dat plaatje achter de bestuurdersstoel. Jammer dat ze de TL balk er uit hebben gehaald. Is wel een grappige feature van de ambu. Net als die dak ventilator en die rare verwarmingsopening in de tussenwand. Die knopjes aan de binnenkant van het dak zijn trouwens voor een zoemer. Konden ze de bestuurder mee waarschuwen. (misschien wist je het al) groeten, Vincent
|
||||
|
||||
De reden waarom Gui z'n bus wil restaureren... :biggrin:
Hij moet even strak worden als die meiden (nu) zijn :p
|
||||
|
||||
waahaha
ze zijn nog allebij zo strak you got the picture :P
|
||||
|
||||
Heej molenari,
Misschien jou bus??? Groeten Hendrik |
|
||||
|
||||
Hey Gui,
Ik hoop dat je (nog) niet besloten hebt om het bij Paalman te laten restaureren!!!! Deze man denkt alleen aan zijn eigen portemonee en komt gemaakte afspraken regelmatig niet na. Je kan dan beter ergens iets duurders afspreken want dan ben je uiteindelijk goedkoper uit. Neem ajb een goed beslissing en doe het niet bij Paalman, ik ken hem helaas maar al te goed.
|
|||
|
|||
@ Sjek,Gui heeft reeds een maand of 6 á 7 geleden z'n T2a verkocht.
Door Paalman laten restaureren had ik hem uit z'n hoofd gepraat, maar dat betekende wel het einde van zijn relatie met de T2a, want zelf restaureren was geen optie voor hem. Geld heef hij dus in z'n zak gehouden, en zover ik begreep houdt hij z'n ogen open voor een harde(re) T2a. |
|
||||
|
||||
hij had em idd ook al een aantal maanden te koop hier op `t forum...
vond em al zo stil de laatste tijd.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Uhm, oh ja, dat zou ik nog vertellen ... :frown: grapje, maar eh, hij lijkt wel wat op een Champagne Edition II personenbus ja. Heb je er een wat gedetailleerdere foto van? Ik ben wel benieuwd. Die van mij was trouwens ook in vlammen opgegaan als ik er gewoon mee was gaan rijden. Die benzine slangen waren volkomen uitgedroogd. Ik kon er één letterlijk onder de bus vandaan scheuren. Dus: 1e prioriteit na de aanschaf van een LVW: benzineslangen vervangen!