|
||||
|
||||
foto's maikäfertreffen Hannover 1 mei 2010
vandaag naar Hannover gereden, voor het jaarlijkse maikäfertreffen aldaar..
dit is hét grootste 1 dags luchtgekoelde evenement van duitsland, en er waren weer heel veel mensen op af gekomen..de onderdelenmarkt is ook zeer groot..en er waren ook weer bijzondere en unieke vw's te zien. zoals de vw terra.. een pickup uit de begin jaren zestig, deze komt uit nieuw zeeland, en zijn er 20 van gemaakt, dit is de laatste "levende" klik hier voor alle foto's aantal mooie spijlbussen btr wheels, erg mooi: de tamiya baja bug coole karmann gipsy op fuchsen prijswinnaar nog een aantal: we zijn ook nog even zoekgereden door een RS6.. die reed bij ons weg alsof je stilstaat..(en dan bedoel ik bij 200 kmh ) Last edited by hajee : 01-05-2010 at 20:38. |
|
|||
|
|||
dik man zeker apart spul
misschien ook wel wat voor ons volgend jaar |
|
||||
|
||||
vet spul...
die karmann-camper staat er al minimaal tien jaar zo bij,kan me een meet herinneren in 2001 waar ik um ook spotte
|
||||
|
||||
klopt! maar blijft een coole bak met die dikke fuchsen..
zeker als je hem ziet rijden ipv stilstaan.. |
|
||||
|
||||
Quote:
SOW!! Dik blok in de Kübel dan!!
|
||||
|
||||
wat een superstoere buggy.. welk type is dat?
|
||||
|
||||
Quote:
ja echt wel! 2.0 tdi... |
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee. maar was echt een dik ding.. |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de foto's die Bernd gemaakt heeft, die hoop ik eerdaags ook op de server te vinden
|
||||
|
||||
En ze zijn online, mijn foto's van de MCM Cruise Night en de 1st of May Kafer Treffen in Hannover.
Het was weer geweldig en wederom te groot on allemaal in 1 dag te bekijken... crazy! Tevens hadden we onze AirMighty Megascene stand staan, zodoende wat magazines verkocht en veel mensen gesproken! Hier een paar foto's, de rest as usual in mijn gallery op: www.AirMighty.com De MCM Cruise night: 1st of May Kafer Treffen:
|
||||
|
||||
mooie ploaties weer Niels!
|
|
||||
|
||||
Kicken.. volgend jaar mischien ook maar eens heen..
|
|
||||
|
||||
MaiKaferTreffen
More pics on my site! |
|
||||
|
||||
Ook wij zijn dit jaar weer naar de cruise night bij Mels diner en naar het meikevertreffen geweest.
Was erg geslaagd, het meikevertreffen is eigenlijk gewoon te groot om in één dag te doen, zien nu ook weer foto's van vette wagens die wij helaas gemist hebben Op het ratlook.nl blog zullen onze gemaakte foto's komen! Groetjes Bonne en Nienke
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het heeft een poosje geduurd, maar al onze foto's van ons weekend Hannover staan nu online via het blog
Groetjes Bonne en Nienke
|
||||
|
||||
Zow,staan dikke wagens tussen.
Is dit elk jaar in Hannover? |
|
||||
|
||||
jep!