|
|||
|
|||
Lichtje van kachelpaneel doet het niet
Het lichtje van mijn kachelpaneel doet het niet meer. Dus wanneer ik 's avonds rondrijd en mijn dashboardknoppen en cockpit verlicht zijn, blijft het kachelpaneel onbelicht. Paar weken terug knipperde hij af en toe en nu doet hij het helemaal niet meer.
Zit er een lichtje achter die kapot kan zijn? |
|
||||
|
||||
Daar zit idd een lampje in en die zijn niet los te krijgen, je krijgt dan een compleet nieuw frontje voor je kachel bediening
|
|||
|
|||
Moet ik dus gewoon een nieuw kachelpaneeltje halen? Want daar zit het lampje ingebouwd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt die lampje is gesoldeerd en de kans dat je iets kapot maakt is groot bij afbraken heb je die maar eerst testen natuurlijk ik weet niet of die nog verkrijgbaar zijn bij VW |
|
|||
|
|||
ik heb zelf wat gemaakt!
oude lampje uitgeboord! bij de modelwinkel fitting en lampje gehaald! en monteren maar! |
|
|||
|
|||
zijn niet meer te krijgen
ik heb er evt wel nog 1 liggen
|
||||
|
||||
Lampje krijg je er idd niet uit, ooit geprobeerd maar toen kon ik alles wegggooien
|
||||
|
||||
deze was bij mij ook kapot, ik heb hem toen gewoon open gemaakt en een ledje in gesoldeert, goedkope oplossing en en het kan eigenlijk niet meer kapot
je moet hem wel heel voorzichtig open maken er is hier volgus mij nog ergens een topic over te vinden
|
||||
|
||||
Bij mij was dit ding ook stuk. Ik heb 'm toen ook opengebroken, lampje eruitgeboort en gepulkt. Toen zo'n universeel 12v gloeilampje met een groene stift groen gemaakt en nu doet-ie het weer mooi. contactlijm bij de hand houden
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties! Ik zal wel eens kijken dan.
|
|
|||
|
|||
Had hem ook nodig
Geinformeerd bij de dealer Kost 25 euro nieuw Heb er denk nog wel liggen[gebruikt] |