|
||||
|
||||
Jammer, wij hebben bezoek dan.... voor het eerst in jaren dus een keertje overslaan....
Misschien het bezoek zover krijgen dat ze even meegaan. En inderdaad waren de hamburgers ook maar weer eens retro... let's hope so! |
|
|||
|
|||
Aanwezig (hopelijk met me Derby)
|
||||
|
||||
Quote:
moet ik daarvoor zo ver rijden naar jou toevallig nog een setje rood gemaakte achterlichten zoals de jouwe liggen ? of chrome tankdop ? ik hoor het wel via pb ofzo en kom je met de mk1 ? on topic ! zeker aanwezig helaas niet met de golf ! maar die supermeet op amper 15 min rijden kunnen we niet missen
|
|||
|
|||
toch jammer dat het gelijk valt met onze Arnhem dub-inn ook omdat goed plannen best kan.. toen wij de datum hebben geprikt waren we toch echt de eerste en enige.. als andere organisatoren dat ook eens zouden proberen (plannen bijna een jaar van te voren dus...) dan zou het te doen zijn meerdere meetings te plannen... is wel jammer zou hier namelijk ook wel heen willen... heb alleen iets te doen
de Arnhem dub-inn mede organiseren.... |
|
||||
|
||||
zit er ook aan te denken om te komen
ondanks dat het een 3,5uur rijden is enkele rit wat is trouwens het adres (voor de tom tom)
|
||||
|
||||
Ik kan er helaas niet bij zijn. We vertrekken 1 mei naar Oostenrijk. Is wel altijd een super gezellige meeting met veel moois.
|
||||
|
||||
De Jetta heeft weer een uitlaat (één die niet rammelt) en lucht in de banden, dus ik ben er klaar voor
|
|
||||
|
||||
Gaan er nog meer mensen uit regio Rotterdam naartoe trouwens?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tjaap gaat ook. |
|
||||
|
||||
Hmm kak, is dat morgen al? Het enige wat ik momenteel rijdbaar heb van voor '83 is m'n 81er T3 diesel die niet vanzelf start als de motor koud is... Maar om die ketel aan te zwengelen om dat hele eind te rijden... Ik ga maar gewoon aan de kever verder..
|
||||
|
||||
Quote:
Auto maakt toch niet uit? Deel van onze delegatie komt ook gewoon met de diesel daily. Je gaat me toch niet vertellen dat ik je dit jaar niet tegen ga komen |
|
||||
|
||||
Ben bang van wel
Qua planning komt het beter uit. De Kever moet op Budel en DDD zijn en heb nog genoeg te doen..
|
||||
|
||||
Quote:
niet echt regio, maar wel op de route. wij (ik,mauser,matheo) rijden vanuit Oud Gastel rond een uur of 11 aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Ah dan zie ik je op DDD wel! |
|
||||
|
||||
DDD zowiezo, en Airtime probeer ik ook
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen we mekaar onderweg ergens meeten dan? PB anders je nummer ff |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja, regen
Ik neem een paraplu mee |
|
||||
|
||||
pfff ik neem de paraplu wel mee...
|
||||
|
||||
Quote:
Pffff , ik heb vorig jaar lang genoeg in de regen gestaan voor een paar auto's te bekijken. Dit jaar mooi niet. Gr