|
||||
|
||||
Ben niet zo kapot van die verlichting.. helder allemaal, en die rode rand op de grille hoeft ook niet.
Maar verder...
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Dan moet die 9" breed achterop toch mogelijk zijn, zeker met 15" velgen. Maar eens even aan de reken gaan met de ET van de 003 tov de ET van de 001.
|
||||
|
||||
Ik heb ook 9J achterop en kan niet meer naar binnen
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe bedoel je, niet meer naar binnen?
|
||||
|
||||
Dan zit ik tegen de schokbreker.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij hebt ook 16-ers, toch? Ik heb met de 15-ers al een halve inch (dus een dikke cm) meer speling tov de wielkast. Die 9" moet dus goed te doen zijn achter, en dan 8 of 8.5 inch voorop...
|
||||
|
||||
Ja klopt ik heb 16inch.
Maar de mijn 9J staan vlak met de wielrand en heb nog een paar mm tussen schokbreker en velg.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn binnenranden zijn waarschijnlijk smaller dan de jouwe... Daar kun je al weer wat mee winnen, want wat je binnen smaller gaat kan er aan de buitenkant weer bij, maar ook dat houdt een keer op. Over de stance met air en rijden ben ik het wel eens
|
|||
|
|||
Quote:
Dan denk ik dat ze zich een beetje vergist hebben, of hij moet echt extreem dunne veerpoten hebben. Bij mij zat 10 achter op een paar mm na tegen de veerpoot (schroefset) aan en aan de buitenkant stak het dik 3,5cm uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Welk type heb jij dan 001 ???? |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je gelijk in idd. Met air kan iedereen die 'stance' krijgen, met een schroefset wordt dat wel anders...
|
||||
|
||||
uhm ja...maar ben het niet helemaal met je eens, want een stance op een schroefset hoeft niet perse te betekenen dat je zo plat mogelijk moet gaan.
Logisch dat op air de stance altijd zo laag mogelijk is maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je voor een mooie stance op schroefset ook helemaal naar beneden moet |
|
||||
|
||||
Quote:
FOUTje DE PUL..... ik heb ze in 16 inch..... Ik twijfel nog over de spatbord verbreders!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat klopt, maar ik bedoel, als je die rode bekijkt zoals in de PVW, met schroefset dus, ziet het er heel anders uit als nu met air. Nu ziet het er dikker uit als met schroefset. Alleen is er nu niet meer mee te rijden op die hoogte.
|
||||
|
||||
super vette amerikaan
en een gewone look van een clasic mk2, maar onder de kap ligt een VR6 compressor. helaas geen enginebay pics |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zeker dat klopt ziet er heel erg dik uit op air wielen vallen nu ook super in op de kassen etc. |
|
|||
|
|||
Heel strak.
|
|||
|
|||
Vooral die kleur is dik
|
||||
|
||||
kleur is heerlijk ja, zo'n grill zouk ook nog is op de mijne wille in de future vind het zo goed staan bij de uitstraling van zo'n auto
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |