|
|||
|
|||
Nieuwe antennekabel plaatsen
Een paar weken geleden heb ik een caddy gekocht ( mk2 1.9 tdi uit 1997 )
Ik kon, met wat geluk, afstemmen op een paar radiozenders. Dus vandaag plaats ik een nieuwe autoradio en ik merk dat ik bij deze hetzelfde probleem heb. Ik stemde af op een radiozender welke ik maar lichtjes hoorde, wat bij mijn andere wagen geen probleem is. 1) Ik stap uit en hoor de zender beter spelen 2) ik draai de antenne eruit op het dak => gaf geen veranderingen, eens in de wagen opnieuw ruis. 3) Ik draai antenne van mijn andere wagen erin op het dak = zelfde problemen als vorige antenne. BTW, er zit al een ontstoorder tussen de antennekabel en de antenne ingang op de radio. ( Met ontstoorder kan ik 4 radiozenders ontvangen, zonder ontstoorder 1 radiozender ) Volgens mij kan het dan enkel maar aan de antennekabel liggen denk ik dan. Nu wil ik deze graag vervangen maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Waarschijnlijk moet ik de plastic bekleding aan de A stijlen verwijderen om dan de dakbekleding te kunnen verwijderen. Kan iemand me zeggen hoe dit makkelijk te doen is? Greetzzz |
|
|||
|
|||
Vorige week heb ik dus mijn oorzaak gevonden van slechte ontvangst, elektronicaschakeling in antennevoet was kapot door water.
Nu wil ik nieuwe luidsprekerkabels leggen naar de boxen in dashboard en in de deur. Ik zou graag de middenconsole eruit krijgen, heb al het een en ander los gekregen, enkel bovenaan spant dit nog erg. Kan iemand me zeggen of dit gewoon vastgeklikt zit of dat dit ook nog ergens vastgevezen zit? zie foto: |
|
|||
|
|||
volgens mij moet je je luchtroosters er ook ff uitwippen en daarachter zullen een paar parkers zitten.
mvg