![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() (ik heb even de foto's van de vorige eigenaar geleend ![]() Dinsdagavond opgehaald voor weinig, blok lag aan puin (krukaslager), helaas niet rijdend gehaald vanwege de koelvloeistof die er met emmers tegelijk uitstroomde ![]() Dus met de trekstang naar huis gesleept en ongelooflijke doodsangsten uitgestaan. Plannen zijn om van 't weekend een ander blokje bij Chris op te halen, die erin te lepelen en hem dan weer verkopen denk ik ![]() Er zit nu een brute 1.3i (NZ) in, met een 4 bak, verlagingsveren en een tdi einddemper ![]() |
|
|||
|
|||
![]() polo powerrrrrr
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding gj, had hem al gespot hier op het forum idd
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Voor 2 tientjes kon ik ze niet laten liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() platte spiegels
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en dan ruilen zeker.........
zou ik ook doen.. veel mooier dan californian spiegels dit toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk dingetje gertje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Man wat gaaf zo, in 't wit, met die hoogte.
Alleen dakje had van mij niet zo gehoeven.
|
||||
|
||||
![]() ik vind het dak wel wat hebben,past er goed bij...
|
||||
|
||||
![]() Leuk speelgoed man....!!
|
||||
|
||||
![]() Normaal gesproken heb ik het ook niet zo op van die blok dakjes, maar ik vind het bij deze wel gaaf staan, omdat ie verder ook gewoon zwart-wit is
![]() Morgen een nieuw blokje ophalen bij broodfanaat ![]() En Rutger wou het verlagingssetje hebben wat eronder zat voor het chauffeuren, en ik wil hem eigenlijk ook wel wat lager hebben. Dus binnenkort even een 80/80 setje van Ebay trekken denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ruilen nee vind die platte wel leuk maar vind de orginele leuker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd, morgen ff met de coupe 4 velgen met bandjes en een 1.3 blokje op halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Anders wisselen we de blokjes ff, zo'n steilheck heb net ff wat meer ruimte
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry hoor maar ik heb nog nooit zo,n slecht geblokt dak gezien!! ![]() waar past het bij dan>? de onderkant van de polo! |
|
||||
|
||||
![]() vind het dak ook op niets trekken, kzou hem geheel zwart zetten.. verder een leuk wagentje!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is eens anders dan normaal en het misstaat zeker niet....
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding! En wat een super wielen!
![]() Hoeveel inch is dat? |
|
|||
|
|||
![]() gaaf ding, en dak lekker laten zo, idd net weer ff anders /
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag heb ik een ander blokje opgehaald in Sittard en een beginnetje gemaakt met het oude blok eruit lepelen
![]() Het nieuwe blokje ligt de kop van los dus kan ik ook meteen even een nieuwe koppakking monteren ![]() ![]() ![]() En ik zat erover te denken om hier die motorfiets carbs van m'n Jetta op te zetten, wie houdt me tegen? ![]() |