|
||||
|
||||
Stelring koni schroefset
Ik heb een tweedehands koni schroefset gekocht,
op zich is hij nog in prima staat, beetje oppervlakteroest maar de dempers schijnen nog prima te zijn. alleen is de draad uit een van de stelringen verdwenen. Heeft iemand hier een idee waar ik zo-een vandaan haal? (of toevallig nog wat liggen)
|
||||
|
||||
http://www.efkaimport.nl/Home/index.php
En anders verwijzen ze je wel door naar de dichtsbijzijnde KONI dealer. Succes. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
Zo, een mail terug gehad van efka, zij gaan hun best doen voor mij.
Ik heb de dempers bekeken, dit staat erop: De achterdemper heeft erin gestanst staan: ADJUSTABLE MADE BY KONI-HOLLAND 8041 1108 SPD 10 De voordemper heeft erin gestanst staan: 1798 ADJUSTABLE MADE BY KONI-HOLLAND 8710 1334SPD5 De verstelling werkt! (van kneiterhard niet uit elkaar te trekken tot weke banaan) Ik weet niet of dit "rode" of "gele" koni's zijn officieel. Ik hoop dit ook nog te komen weten via efka. Nu moet ik nog beslissen welke kleur ze worden. het "konigeel" vind ik erg mooi, maar de veren zijn zwart, en aangezien mijn auto rood is (met zwarte bumpers enz.) is het misschien mooi om de dempers ook rood te maken, het is immers een originele koni kleur! Koni stickers voor erop heb ik ook al gevonden. wat vinden jullie?
|
|||
|
|||
niet teveel moeite aan besteden, want je ziet ze toch niet als je auto laag is..
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar goede roestbescherming heeft ook wel iets, en als je dan toch gaat verven... Alleen weet ik niet wat ik met de draad aan moet.. Niet verven en dan goed invetten?
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb je een goed punt [QOUTE=larsje]Alleen weet ik niet wat ik met de draad aan moet.. Niet verven en dan goed invetten?[/QUOTE] goed invetten inderdaad.. verf hecht daar niet op..
|
||||
|
||||
zie mijn topic maar
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 07-02-2012 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit Richard!
Gelukkig vorige verjaardag een kilo kopervet gekregen dus dat gaat wel goedkomen! Hoe heb je de poten nou geverfd? En de veren gestraald en gecoat?
|
||||
|
||||
veren heb ik chemisch laten ontlakken... en daarna in de verf gezet..
poten geborsteld.. in de universele primer en dan in de bootlak( zeg maar hammerite)
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor verf voor de veren? omdat het toch beweegt zegma..
|
||||
|
||||
gewoon hamerite... verf is vrij flexibel