|
|||
|
|||
Vreselijke ontdekking - Roest!
Ik heb nu iets meer dan een maand een MK2 Fire & Ice GTI 16v in bezit en hij bevalt me prima. Ik ben gisteren echter eens wezen kijken hoe het met de staat van de wielkasten gesteld stond.
Dit valt niet zo op het oog te controleren, omdat een GTI wielkastranden heeft. Heb ze dus losgehaald en kwam tot de conclusie dat de wielkasten rechtsvoor, linksvoor en linksachter in redelijke tot prima staat waren en niet echt aandacht nodig hebben. .....MÁÁÁR op de een of andere manier is de wielkast rechtsachter een grote ramp. Zie de foto's: ...een beetje aan lopen pulleken: Zoals je ziet veel roest en helaas ook wat doorgerotte delen linksonder en rechtsonder. Wie kan me vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik wil het graag roestvrij hebben, maar het resultaat hoeft niet per se supernetjes te zijn, omdat de wielkastrand er uiteindelijk toch weer op komt en hetgeen eronder dan toch niet meer zichtbaar is. |
|
||||
|
||||
Ander stuk erin lassen, anders hou je even goed roest.
|
|||
|
|||
Waar vind ik een ander stuk? :P Of gewoon zelf platen erin lassen en dat vervormen naar hoe het er uit hoort te zien?
|
|
||||
|
||||
probeer eens een stuk uit een auto te halen die op de sloop staat bijv. Anders zijn er wel site's waar je plaatwerk kan bestellen..... (weet nu zo niet welke site's..?)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
PM me maar even, ik kan dit wel lassen en woon in Raalte. Dus dat is vanaf Deventer goed te doen.
Groet, Ruben |
|
||||
|
||||
Een grote RAMP ?
Je mag van geluk spreken joh ! Denk dat er een hoop er een stuk erger aan toe zijn Is ook de bermkant he en daar gaan ze meestal het eerste rotten. |
|
||||
|
||||
als de rest nog keihard is valt het nog goed mee.dat het alleen hier is kan een gevolg zijn van een slecht herstelde schade.
|
||||
|
||||
Valt idd nog mee. Het is wel een best stukje wat weg is, maar het is wel compact
|
|
||||
|
||||
Controleer ook even de wielkasten en andere delen die niet direct zichtbaar zijn, een mk2 kan soms vervelende plekjes hebben.
|