|
||||
|
||||
Eindelijk men verbreed staal geapst.
Kan het niet laten nu het goed weer was.
Eindelijk men verbreed staal eens onder de GTI gegooid. Auto gaat binnekort binnen voor wissellen koppakking en nieuwe waterpomp. Kleppen ff nakijken en andere chauffage erin want deze is kapot. Zo gauw ik er aan begin start ik men eigen projectje en zal ik proberen overal foto's van te nemen en te posten. Hier in ieder geval de foto's van het staal onder de wagen Ik ben er blij mee. owja voorraan is 14" 8J met 195/45/14 en achteraan 14" 9J met 225/40/14 Banden zijn dunlop sport SP9000 linkerkant al gedaan. rechter nog orgineel. achteraanzicht vooraanzicht Grtz Jel
|
||||
|
||||
Lekker breed, staat goed. Voor zover de foto's er een juist beeld van geven, zou ik de auto wel nog iets laten zakken.
|
||||
|
||||
Quote:
denk ik ook....
|
||||
|
||||
Mooie stoel
|
|
||||
|
||||
Quote:
hehe i know. Interieur is eruit want heb een lekkend dakje gehad. Ben nog steeds op zoek naar de orginele bestuurdersstoel want de mijne is helemaal in de prak. Binnekort gaat het interieur eruit voor een opfris beurt en de motor ga ik ook nakijken. Zal binnekort wel een projectje maken. Hij zou idd nog een beetje kunnen zakken maar ga de velgen nog ff binnen gooien om na te kijken en te balanceren. Hij moet eerst gekeurd worden en dat moet toch met de orginele veren. Daarna zet ik hem wlel naar beneden. Grtz Jel
|
|||
|
|||
Vanuit welk type staal zijn deze verbreed ? Opel staal met een hoge et of gewoon origineel vw staal ?
Scheelt me een hoop zoekwerk want dit valt precies netjes voor een mk2 met dunne bumpers |
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn orginele GTI velgen van onder de VW vandaan. Zijn alleen verbreed naar buiten toe. Ik ben er content over alleen zijn er 2 fit en moet ik ze binnen doen voor nazicht. Grtz Jel
|
|||
|
|||
Hoeveel steken ze zo achteraan uit dan ? Zonde dat in belgië niets mag als je in nederland binnen de 30mm blijft krijg je alleen veel gezeur maar geen bekeuringen (die je ook echt moet betalen).
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel heel dik uit! Kleur icm dunne bumpers is super!
|
|
|||
|
|||
te dik echt die wieletjes maken de auto af (Y)
|
|
||||
|
||||
Heerlijk... Een originele GTi, met originele GTi wieltjes, maar dan lekker breed!
|
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit zeg!