|
||||
|
||||
gisteravond nog wat foto's geschoten...
ben echt super tevreden over hoe hij ernu bij staat.. heb ook nog een nieuwe Volkswagen logo achterop, alleen die van GolfLX nog zoeken!! |
|
||||
|
||||
Mooi om te horen,
Heb je inmiddels al een Golf LX? embleem gevonden? Edit: je bent me voor Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja nee nog niet gevonden, maar de vriendin van mijn oom is een duitse en ze wilde wel even een mailtje sturen naar die jongens van die volkswagen site die je gegeven had, dus ik hoop dat dat lukt, maar eigenlijk vind ik het ook niet erg als het embleem 2de hands is want het volkswagen logo is ook niet helemaal gaaf dus dan matcht het mooi!! |
|
||||
|
||||
mooi wagentje idd
|
||||
|
||||
Quote:
thanks de pul!! jij succes met het zorgen dat je golf niet nog een keer bijna in de fik vliegt, wel klote zeg!! |
|
||||
|
||||
Mooie Golf! Leuke foto op dat bruggetje!
|
|||
|
|||
blijft super vet wagentje man ,
schroefsetje komt mijn kant op van ralph , dus dan nog men bbs eronder en dan is mijn golf ook foto waardig , fotoshootje , strak werk maat , mooi foto's |
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
nice!!! wanneer ga je je schroefset er onder leggen? doe je dat bij jullie op de zaak of bij mdg neem ik aan?? anders wil ik wel helpen hoor! heb je nog wat van je bandjes gehoord? thanks de rest!! |
|
||||
|
||||
is in leeuwarden ofniet?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik krijg waarschijnlijk men schroefset maandag of dinsdag , endie ga ik er denk vrijdag onder leggen , men bandjes komen vrijdag binnen als het goed is , en die laat ik dan vrijdag of zaterdag om me bbs leggen ,zondag kom ik dan wel langs man , dat is de planning , maar heb het druk met werk man , veel s avonds werk , ltrs mn |
|
||||
|
||||
heb vorige zondag met koen de nokkenas en de benzinepomp vervangen.. koentje bedankt voor het sleutelen en bulleke aka steven voor de spullen!!
Last edited by david.stevens : 28-04-2010 at 20:49. |
|
||||
|
||||
zondag met koen en migal naar DUB-inn geweest in Arnhem!! Was lachen, alleen jammer van het weer en dat koen een lekke band kreeg...
hier wat foto's! migal koen en ikzelf door migal: |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit David!
Ik verwacht nog altijd een update van iets?!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
he daimy ja klopt!! haha ze liggen te wachten in de schuur.. ben er nog niet helemaal over uit wat ik er mee ga doen! ik zal zo wel eens foto plaatsen!
|
|
||||
|
||||
de wielen waar daimy het over had, 13'' pepperpots!! met een mooie rood groene kleurzweem over mijn voorscherm er gratis bij haha!
|
|
||||
|
||||
Pepperpots staan hem goed kerel!
Hart gewoon groen maken, als je ze toch voor de winter gaat gebruiken
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
En de Golf gaat in de verkoop!!
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69921 Ik heb een helemaal originele Audi 80 gekocht uit april 1991, met 57000 km op de teller, altijd dealeronderhouden en ziet er nog als nieuw uit! Komt nog zeker een foto aan! |
|
||||
|
||||
Golf is vandaag opgehaald! Gelukkig is hij naar een liefhebber gegaan, toch raar om je auto zo te zien weg rijden..
Caspar veel succes ermee! |
|
||||
|
||||
Audi...?
PICS please....!!