|
||||
|
||||
aan bejaarde duitsers in hun skoda die voor een stoplicht staan te wachten op een schuine weg en dan hun remmen loslaten en naar achter rollen en na 10x toeteren van mij nog steeds niet weten wat er loos is en dus zo tegen mij aan botsen, en dan als ik naast ze rij en een gebaar maak van wat doe jij nou ze vrolijk hun hand opsteken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
goed nummer idd @richard polo>ik kom niet uit friesland dus
|
||||
|
||||
Quote:
Wortels en asperges plukken?
|
||||
|
||||
Quote:
Aiii zeer irritant inderdaad!
|
|||
|
|||
niets tegen Skoda rijders he jonge.. BAM!
|
|||
|
|||
Quote:
had je beter de skoda rijder kunnen volgen, en achteruit gaan rijden.. Hoop voor je dat je geen ernstige schade hebt?
|
||||
|
||||
nee geen schade was niet hard.. anders had ik ze wel even laten stoppen
|
|
||||
|
||||
Ik erger me kapot hier dat ze niet van andermans auto's af kunnen blijven.
Vannacht hier mijn auto onder geraggeld en bekrast :S Die van de buren al voor de 3de keer en de antennes hier allemaal afbreken Dan spoor je toch niet
|
||||
|
||||
ik ging om half 6 nog snel even de stad in om de nieuwe street fighter voor de playstation3 te kopen. kom ik terug, ligt er een bon van 160 euro onder de wisser. dus ik kijk omhoog, blijk ik op een invalide plek te staan. ik kijk nog om me heen met een bananensplit-gezicht...staan er 2 parkeer'wachters' (idd te wachten op mij) zegt die ene: duur plekje he?? semi-sarcastisch.
kijk, dat ik een fout bega waaroor ik een boete mag verwachten ben ik het helemaal mee eens. maar kut-opmerkingen mogen ze wel voor zich houden.... ik had overigens netjes een kaartje gekocht. |
|
||||
|
||||
Quote:
das geen goedkope game dus.....
|
||||
|
||||
Ik erger me d'r kapot aan dat ik de hele klote nacht heb moeten werken op een fucking koninginnedag feestje om geld aan de belasting af te dragen, zodat Trix al die fanfares voor d'r verjaardag hier door de straat kan laten lopen vanaf 0900 fucking uur 's ochtends.
Hoempa-hoempa-tee-tee-dee! Hoempa-hoempa-tee! Hoempa-hoempa-tee! Voor mij mag d'r wel weer een zwarte Swift een aanslag doen, dit keer op alle fanfare materieel. Dat die stoet van die maffe vrouw met die nog maffere hoedjes bovenop d'r maffe kapsel maar een stille tocht wordt! Bea, als hare koninklijke hoogheid het niet erg vindt, gaat deze belastingbetaler door uw verjaardag heen proberen te pitten! Wie jarig is trakteert... ik wacht nog steeds op m'n teruggaaf!
|
||||
|
||||
Zoek dan een echte baan waarbij je vrij hebt op zulke gelegenheden
|
||||
|
||||
Of gewoon opstaan en aan de golf werken!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Opstaan? Moet je daarvoor niet eerst naar bed zijn geweest?
|
||||
|
||||
Quote:
En dan betaal je nog meer belasting, en heeft die Koninklijke toeterclub genoeg geld om met de complete fanfare een hele week erop uit te trekken om heel Nederland al oefenend uit haar slaap te houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n lampedanser is een lease 320d touring/Passat station/Insignia met een Nurburgring stickertje op de achterklep en denken dat ze kunnen rijden, maar ó wee als er een afrit komt met een iets scherpere dan flauwe bocht .. dan branden de remlichten bijkans door en zitten ze druk te gebaren dat ik ze niet moet/mag opjagen
|
||||
|
||||
Quote:
Geweldig hè, dat volk! Of dat tuig dat een duurdere auto rijdt dan het echt kan betalen, en dan maar overal onder de snelheid gaat rijden, omdat bij de eerste de beste boete van de eerste categorie het auto-maandbudget compleet ontploft. Koop je dan een dikke Batavus ofzo en ga fietsen... ga je waarschijnlijk nog sneller ook, debiel! Rit naar het werk kost ongeveer drie kwartier. Rij ik diezelfde rit 's nachts, zonder die lui op de weg, ben ik in twaalf minuten op de plaats van bestemming. Ergens moet daar de schuld bij een ander liggen...
|
||||
|
||||
^ Heerlijk uitgelegd je heb gelijk man
Wat ook irritant is: ik zat vanmiddag achter een (sl)opel corsa die vervelend langzaam aan het rijden was dus ik hem inhalen, gaat die mongool terwijl ik al naast hem rijd ineens plankgas rijden! Nouja ik nog veel plankgasser er toch nog omheen geknald uiteindelijk maar best lastig zulke lui
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie woordspeling
|
||||
|
||||
Godvurrr gisteravond bijna thuis en ik reed langs een weg waar aan 1 kant auto's geparkeerd stonden (niet aan mijn kant van de weg) komt er ineens iemand achter die auto's vandaan gereden nouja ik dacht dat past misschien net maar nee hoor pats spiegeltjes tegen elkaar aan, hij had niks maar in die van mij zit een dikke barst in het spiegelglas WACHT dan eventjes tot de weg vrij is verrekte kut! Maarja hij stopte gelukkig wel netjes en hij gaf me zijn kaartje ik gaf hem me naam en adres nu maar wachte op de verzekering..