|
||||
|
||||
Nu nog 56 euro p/jaar WA en ongevallen inzittende verzekering.
Per december ga ik naar 41 euro p/jaar. Gisteren overgestapt naar de zomertijd verzekering, gedurende wintertijd is ie dan wel verzekerd maar met een iets andere dekking, geen vervangend vervoer etc. Maar de Golf komt in de winter toch niet buiten dus dat was weer iets voordeliger. Oh ja ook bij de Europesche |
|
|||
|
|||
Net ff het hele forum door gelezen. Ikzelf ben 18 jaar Golf 2 TD opgeknapt, alleen nu kan ik hem niet verzekerd krijgen. Ik heb al 30 maatschappijen en/of tussenpersonen gebeld. Als 2de auto op mijn vader zijn naam kan niet, Interpolis kent alleen WA of All risk verzekering. All risk kost mij €70 per maand. Om de oldtimer op mijn naam te zetten kan ook niet omdat ik te jong ben of geen 2de auto heb of dat ik te veel kilometers maak (circa 12.000 per jaar schat ik). Kan iemand mij helpen aub?
|
|
||||
|
||||
Waarom all risk?
|
|||
|
|||
Beperkt casco wil ik mijn Golf laten verzekeren. Maar ik heb iedere maatschappij en of tussenpersoon gebeld, maar een oldtimer verzekeren als je 18 jaar oud bent en als je meer dan 10.000 kilometer per jaar rijdt is niet mogelijk!
|
|
|||
|
|||
Je zou snelders assurantien eens kunnen bellen, misschien kunnen zij een speciale polis in elkaar zetten voor je.
Valt te proberen!