|
||||
|
||||
ik ben 27 Na jaren opel rijden bekeerd tot Vw
Ik ben nu bezig aan een vw projectje zodra er meer afwerking is zullen fotos gepost worden in een gepaste topic op het oog van extra aankoop de nieuwe blue motion polo. ik heb al vast mijn vw community opgericht, http://vwbelgium-community.be de bedoelling om na een tijd zo veel mogenlijk vw wagens met onze stickers te zien rond rijden in belgië die lid er zijn Grtz |
|
||||
|
||||
Goede keuze gemaakt
Welkom! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u wel het is eigenlijk door een vriendin die me over de streep heeft gehaald omdat zij vw rijd en ja als je die dan ziet zitten "dat meisje" kan je ook al niet anders :p ik moest toch maar altijd plagerij dingen aan horen van opel op de duur is de fun er af |
|
||||
|
||||
Welkom. Je mag nu ook wel alvast foto's posten hoor.
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
Welkom, zie je wel Opel rijders gaan Volkswagen rijden ! hahaha... Beter dat je naar VW bent gegaan!.
|
||||
|
||||
welkom!
top keuze om voor VW te kiezen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal zien als ik de tijd heb dan haal ik hem uit de loods waar hem nu staat en maak ik wat foto's van de wagen Quote:
Ja ook het feit dat ze opel antwerp sluiten gaan. Dan moet je niet nog dat merk gaan kopen ben ik van mening dus houden we het in de vw groep die gevestigd zijn in vorst 'ook al ist audi' wat ze er nu produeren, maar die komt er ook wel eens Quote:
Dank u wel
|
||||
|
||||
27 jaar opel rijden en dan nu naar vw...
Lijkt me een keuze die pijn aan je hart doet. |
|
||||
|
||||
Quote:
zoals ik het lees is hij 27 en heeft hij jaren Opel gereden.