|
||||
|
||||
Quote:
Nee kijk maar naar de eerste foto, oranje zeil. daar staat dat zooitje nog onder. Zekers Erwin ga me best doen.
|
||||
|
||||
Quote:
kijk ook daar gaat nu het busvirus toeslaan. |
|
|||
|
|||
Tja,een beetje heen en weer mailen,wat 944 zooi aanbieden,effe een bakkie gaan halen ...
Het kon ook niet lang meer uitblijven voordat bkz ook aan de slag zou gaan !! (nu Splitje nog ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit nu achter de PC maar heb meer zin om naar de schuur te gaan :o
|
||||
|
||||
Quote:
Ga dan! Wij houden je niet tegen |
|
||||
|
||||
Zou best willen maar dan krijg ik ruzie.
|
||||
|
||||
Quote:
Joh gooi die knol ff het land in ?? En jij kan lekker klussen aan de bus. |
|
||||
|
||||
Update
Gisterenavond even naar Tilburg gereden om een voor en achterwielophanging van een Porsche 944 op te halen. Van de weekend eens kijken of de voorremmen allemaal gaan passen op de bus. miscchien dat ik een smalle vooras moet gaan maken. Meten is weten. Was wel leuk bij die man, hij deed namelijk racen met Porsches.en had wel wat leuk spul staan. was nu bezig met een 996 om die klaar te maken om mee te gaan racen. Had ook nog leuke velgen liggen voor onder zijn 996 nml. 996 turbo velgen. volgens mij zijn die 18" en wegen bijna niks. Ik blij en weer wat te doen.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! Last edited by Bussie komt zo : 26-11-2004 at 08:21. |
|
||||
|
||||
Zo nu de bus toch in de schuur staat maar eens begonnen met de vooras te verwijderen.
hopeloos hoe sommige dingen gemonteerd zijn, bv de schakelstang die zat vast met een stukje schroefdraad maar zonder inbus gat of iets. dus dat stukje maar doorgeslepen en eraf geslagen. Dat lossen we later wel weer op. Omdat ik nog niet aan de bus zelf kan beginnen ben ik maar door gegaan met het verwijderen van de losse onderdelen, nou ja los!! Vooras in de bankschroef
|
||||
|
||||
Vandaag op 2e kerstdag vast een klein beginnetje gemaakt om de vloer uit de bus te verwijderen. toen ik er een stuk uit haalde bleek dat er een eekhoorn of iets onder gezetten had want hij lag vol met nootjes.
|
||||
|
||||
Quote:
Hij voelde zich vast thuis
|
||||
|
||||
Leuk werk hé Erwin? Ik ben ook met de laadvloer bezig en heb de rechter helft er bijna compleet uit.
|
|||
|
|||
Quote:
Je ben echt aangestoken door verkeerde "vrienden" uit je omgeving hé Op tweede kerstdag .... Miss B. was zeker wel blij met je,of had je wat moois/leuks voor haar onder de boom gelegd ? *on topic gaat helemaal goedkomen,maar waarom niet rigoreus de vloer & dragers eruit ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Links is er helemaal uit. ga zo aan rechts beginnen. Quote:
Miss B moest 2 paarden verzorgen dus had ik mooi de tijd om dit te gaan doen. Quote:
|
||||
|
||||
Vandaag de rest van de vloer er uitgehaald
Ik heb 1 hele kant voor je keverpechje. wat je over hebt kun je misschien doorpassen naar Jasper
|
||||
|
||||
Toppie!!!
|
|
||||
|
||||
Update
Het gaat langzaam maar iedere keer een beetje.
het is misschien een beetje moeilijk te zien want de foto is een beetje donker maar als je goed kijkt zie je dat de dorpel weg is. Ben onder tussen bezig de nieuwe aan het opbouwen, maar ik wacht nog op wat plaatwerk deeltjes. Ik heb wat van scofield maar daar mist wat aan dus ze zouden bij Classic vw restorations kijken of het goede te krijgen was. ze hebben het daar in ieder geval voor de linkerkant dat is al heel wat. de dorpel... Nu nog in losse onderdelen. Maar hopelijk gauw weer terug.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! Last edited by Bussie komt zo : 05-01-2005 at 22:08. |
|
|||
|
|||
Heb jij twee flexen in gebruik ??
*off topic;Mac Gyver heeft weer wat klaargemaakt voor je vooras |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja natuurlijk iedere keer omsteken van schijven wordt je gek van en schiet niet op.die ene heb ik al 8 jaar. die andere in de kerstvak aangeschaft Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Twee flexen werkt super! Dat wisselen is i.d.d. kut. Nog een luchtzaag ernaast.... perfect. Het slopen gaat lekker zo! Hoe ga je de vloeraansluiting oplossen? En een schuifdeur maar ook nog eens dubbeldeurs! Is daar wat voor te koop? |