![]() |
|
||||
|
||||
![]() VW golf Creations
heeft een klus loods in leusden dat is tussen Utrecht en Amersfoort in de loods is 200m2 meter en is voorzien van stroom en water (binnekort ook van warmte) er is geen brug dat is helaas niet mogenlijk i.v.m de gemeente die daar moeilijk over doet. we hebben niet veel plek meer over maar voor een 2 a 3 auto,s hebben we nog wel plek we willen wel goed de ruimte hebben om je auto er goed neer te kunnen zetten het is voor ons een gok om nieuwe mensen aan te nemen i.v.m onze auto,s die er staan we willen het leuk houden dus ben je een gezellig en betrouwbaar iemand die het niet erg vind om ook wel eens andere te helpen en van de spulen afblijft die niet van hem zijn en je dus op zoek bent naar een gezellige klus loods met leuke betrouwbare mensen dan ziet je bij ons goed voor de rest van de winter mail kan je sturen naar immortalcabrio@hotmail.com
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jammer dat het zover weg is voor mij... |
|
||||
|
||||
![]() skippy is het heldere licht dus kan hij dat mooi aan sluiten
maar niels houdt hem goed in de gaten remon en dave proberen een stukkie beton weg te slaan wand de vloer moet wel mooi glad zijn dit vantje gaat boren in een stukkie wat er toch weer uit gaat maar hebben we hem maar niet verteld :P na dat joost de friet pan mee hed genomen ging hij skippy ook gelijk maar ff helpen er zijn altijd van die mannen die liever drinken dan werken en na het drinken komt er van het werk ook vaak niks meer ook moet doe 200m2 goed verlicht worden dus een rij met lampen is zeker niet overbodig dave die is van plan veel te klideren dus de want achter de was bak word gewoon lekker betegeld zo als niels al zegt de eerste auto,s staan er m,n cabrio staat onder een doekje dave z,n auto staat er en eh ja die witte dat legt dave maar uit die ander grijze is het blok nog van te koop daar gaat de gti 8v uit
|
||||
|
||||
![]() oude koeiestal? Ziet er netjes uit zo.
ik heb gelukkig mijn eigen prive werkplaats en dat is de garage die door de cv word verwarmd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben jaloers
|
||||
|
||||
![]() Ik sta er zelfs op... :frown:
|
||||
|
||||
![]() Ga zaterdag wel effe kijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eeeej ron, moet ik zaterdag die carkit voor je meenemen dan...?
|
||||
|
||||
![]() gaarne :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
.
|
||||
|
||||
![]() Wordt nog gezellig zaterdag, ik kom weer ff buurten en Renzo z'n nieuwe spruitstuk meenemen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan, word zekers druk! Altijd gezellig.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja en dan kom ook ik zaterdag nog ffies aan! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan zaterdag niet, anders had ik ff gekomen met de pimpin polo