|
||||
|
||||
golf mk3 Cabrio
Yoe
aangezien we er toch wel enige plannen mee hebben open ik ook een topic over men vriendin haar golf 3 cabrio. Na twee golfjes 2 wou ze vorig jaar als vervanger graag een 3 cabrio en we hebben een mooie gevonden. om te beginnen had ik de 15" bbs velgjes al klaarliggen. Maar deze winter begonnen we uit te kijken naar de zomer en de komende meetings en wou ze ook graag zelf naar de meetings rijden ipv mee te rijden met de golf 1 g60 turbo Dus beginnen zoeken achter velgen en een verlaging. Velgen zijn al aangekocht, de verlaging is besteld. new RS4 17" 7,5J en dit weekend lekker aant het hobbyen geweest met donkere koplampen als resultaat had ook donkere voorpinkers gekocht op ebay.de maar dat bleek echt rommel te zijn dus op zoek naar andere maar dat komt er dus ook nog in de voorkant |
|
||||
|
||||
Leuke basis voor een project, mooie kleur
|
||||
|
||||
mooie cabrio
|
||||
|
||||
Mooie cabrio.Als knippperlichten kun je ook originele van een 20 jahre gti bij de dealer halen , kosten iets van €35 dacht ik
|
|
||||
|
||||
ah dat zou meevallen, ik had gehoord dat die rond de 70€ zouden kosten...
VR6 lip ga ik zoiezo even voor langs de vw dealer |
|
||||
|
||||
vr6 lip is niet meer origineel te krijgen, enkel de linker zijde...
en gisteren de koplampen iets beter gehangen want zoals je op de foto hierboven kon zien waren er wel een paar spleten |
|
|||
|
|||
Deze volg ik, de G60 in t achterhoofd houdend, belooft dit weer wat leuks te worden
|
|
||||
|
||||
ben aan het kijken voor veerpootbruggen voor en achteraan. aangezien de cabrio niet zo stevig is als eentje met dak helpt dit wel neem ik aan. Destijds op mijn golf3 was het verschil zeker merkbaar.
Ik neem aan dat de stalen wel iets nuttiger zijn dan de alu... iemand ervaringen mee op een cabrio? |
|
|||
|
|||
Ai weer een golf 3 projectje uit huize snelders gaat helemaal goed komen met deze cabrio.
Hoe is het met de turbo nog veel aan verandert?
|
||||
|
||||
haha ja en het is dan nog dezelfde kleur als men ex golf 3
met de g1 turbo heb een olie lek gehad via de oliekoeler, is gefixed en nu beetje de motorbaai aan het verfraaien |
|
||||
|
||||
Mooie kleur!Bordeaux?
|
||||
|
||||
mooie country uitvoering haha . Ik zeg zoals zovelen : zakken en mooie velgen eronder..
|
||||
|
||||
Ah leuk, weer een mk3 project erbij.
Ga ik zeker volgen!
|
||||
|
||||
Quote:
staat in de eerste post, verlaging is besteld ben gisteren langs vw dealer geweest en paar zaken besteld waaronder een VR6 lip en die zou hij nog kunnen leveren |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie het nu idd, nice
|
||||
|
||||
zaterdag komen de velgen en schroefkit eronder
|
|
||||
|
||||
en ik vind het een geslaagde look geworden
getinte koplampen, donkere pinkers/mistlichten, vr6 lip, 17" new rs4 velgen en weitec kitje |
|
||||
|
||||
Ha, de Ken ..
Ziet er goed uit hoor.. nette sobere auto geworden. Alleen wel even dat kunststof opknappen
|
||||
|
||||
ja gisteren effe snel paar foto's genomen. Maar alle kunstof nog terug opknappen en zwarte logo's komen er ook nog in. En hij krijgt ook nog eens een full day polish beurt.
|
|
|||
|
|||
netjes hoor. leuk die velgen in 4x100 zie je niet vaak . erg leuke cabrio zo
|