|
||||
|
||||
Hele dikke golf hoor, echt heerlijk zon 16vG60! (als je m ooit nog es verkoopt, laat maar weten! )
Ik zag dat je verstralers niet meer zo helder waren, ik heb hetzelfde gehad met mn MK1 cabrio grille. Ik heb het glas van de lampen er af gehaald, even met een fohn de kit warm maken, en dan met een brede platte schroevendraaier voorzichtig het glas loswrikken, dan kan je het glas van binnen schoon maken, hier zit die witte aanslag op. Om het wat netter te laten lijken heb ik de fitting voor de lamp zwart gemaakt, en ook de buitenste rand zwart gemaakt(waar het glas op ''ligt''), daarna heb ik het met blanke siliconenkit (in plaats van de originele witte kit) weer vastgemaakt, hierdoor blijft die zwarte rand doorschijnen in het glas. hier een foto van toen ik 1 klaar had, en het complete plaatje. Gr Marko
Leon 2.0 TFSI (JD stage2) Golf 1 G60 Golf 3 1.8 Corrado G60 Golf 4 TDI JB-JD Golf IV GTI 25 Jahre Jubi Edition JB-JD Golf 3 1.6 Milestone Golf 3 VR6 CC Golf 4 2.0 Golf 1 Cabrio G60 Audi A4 3.0 Last edited by markob : 02-04-2010 at 07:21. |
|
||||
|
||||
markob super bedankt heb in de eerste 2 weken van mei school vakantie dan zal ik hier is naar gaan kijken het verschil is goed zichtbaar
Quote:
even uit mijn topic op gezocht die ik toen had geopend Dopjes bij de dealer Spiegel:321 867 163 Raam: 321 867 164
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2010 at 15:28. |
|
||||
|
||||
vandaag nog weer lekker bezig gweest
mooi weer dus de auto gewassen gestofzuigd klein begin gemaakt van het schoon boene van mijn bekleding verder waren de nieuwe toyo's binnen die kome er morge onder en de dak antenne zit er op en werkt nu ook, versterker draad getrokken antenne draad gefixt nu nog een keer de antenne spriet zelf vervange dan is dit ook weer gedaan.. Gr John
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dik 16v G60.
|
|
||||
|
||||
mag ik vragen waar je deze antenne besteld hebt? de mijne is namelijk ook kapot
|
||||
|
||||
kheb hem van een mk2 getrokken op de sloop geen idee waar ze tekoop zijn verder..
verder liggen de bandjes al een paar weken weer onder de auto en scheelt echt een boel over een week of 2 gaat de auto binnen om een sterretje ind e voorruit te late reparen en word de auto uitgeleind.. ook zal er dan ook een flinke lading poets spullen worden bestelt en heb het merk mothers wax op het oog, mensen die hier ervaringen mee hebben ofzo? grtz john
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zeer mooie Golf !.. Vind normaal gesproken de Grill met 4 lamp units lelijk maar bij deze staat hij super !..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Mothers is bijna identiek aan Meguiars, ze hebben zo'n beetje dezelfde spullen in hun pogramma... Wat mij het beste bevalt is Poorboy's
|
||||
|
||||
oke dan zal ik hier ook eens naar kijken..
was op carclean wat aan het zoeken geweest en daar kwamen zelfs een aantal dingen beter uit de test dan de mequiars spullen wat me trouwens te duur is ook
|
||||
|
||||
weer eens een uppie poets spullen zijn besteld en daar wilk me eige de eerste 2 weken van mijn vakantie eens mee bezig gaan houden zo tussen het leren voor exames etc door
al met al toch niet stil gezeten en afgelope weekend/ week onder de motorkap steeds een stukkie schoongemaakt.. Voor: Na:
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 21:36. |
|
|||
|
|||
zonde dat je die stikkers van dat kapje eraf hebt getrokken. Voor de rest knap werk!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd mee eens. Erg jammer. Die stickers horen er gewoon bij. |
|
||||
|
||||
Gaaf ding..en wil ook wel van zyn plekkie of niet!!
|
||||
|
||||
wil prima van zijn plek komen ja
en die stickers aan de 1ne kant is het zonde maar ze zijn mij een doorn in het oog zaten al half los en waren niet heel erg leesbaar meer en echt origneel is het blok verder ook niet meer dus ik dacht hop weg er mee vind het een stuk strakker zo
|
||||
|
||||
Die stickers kan je als het goed is gewoon nieuw bestellen..
|
|||
|
|||
blijft een gave auto zeg! al die kleine dingetjes die doen het hem.
hoe zijn je ervaringen met die polk achter speakers? wil mischien binnekort ook een setje achter plaatsen. ik doe veel met dodo juice en ben er erg tevreden over, gebruikte eerst veel megs maar had achter af beter effe door kunnen zoeken op het net, want er is net zo goed spul te koop ( al dan niet beter ) voor een stuk minder geld, bestel altijd bij carclean helemaal top daar succes! |
|
||||
|
||||
als ze nieuw te krijgen zijn mischien daar maar is achter aan gaan karretje
@ neef_M moet zeggen dat die polk speakers me helemaal niet tegen vallen heb voor gewoon 8,7in het dash en achter de polk icm een subje van JBL het gaat niet heel hard maar blijft zeker tot hogere volume's goed zuiver.. ik gaat binnekort toch maar de mothers wax bestellen lees best veel goeie dinge over en kan er alleen maar op voorruit gaan nu gebruik enkelt hema spul om te wassen grt john!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 18-04-2010 at 12:15. |
|
||||
|
||||
zo vandaag kwamen dan toch eindelijk de poets spullen binnen en moet zegge dat het er allemaal netjes uit zien.. binnekort is kijken hoe het nu echt werkt al zal het vast beter zijn als het hema zeepje
verder word de auto zaterdag even uitgelijnd en zijn we wat aan het sparen voor groot motorisch onderhoud gr. John
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 21:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben eens benieuwd! Maar waarom heb je commandant gekocht? Zou het niet op je auto gebruiken
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |