|
||||
|
||||
Vanmorgen Neill_s gespot op de A59 ri. Zonzeel ter hoogte van Made!
Ik zag het aan de witte velgen, ik kon ze net zien over de vangrail.. |
|
||||
|
||||
gistermiddag in breda op de tuinzigtlaan, oranje lage golf mk1, gele lampen, blauwe platen, super mooi ding !! ik reed in die witte mk1..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jou gemist.... Komt wss omdat de snelweg ri. Hooipolder iets hoger ligt Was je met de golf? Grz Niels
|
|||
|
|||
Quote:
komen me beide wel bekend voor. Beide niet om aan te zien naar mijn idee! |
|
||||
|
||||
Vanavond tussen Nijmegen en Arnhem een gele golf 1 diesel, 38-HHT- .
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Dordt bijna een (volgens mij net gerestaureerde) Kever een kop-staartje zien maken (schoof verder met blokkerende wielen)...
Kenteken volgens mij DR - 45 - 03. Bekende van hier? Was even schrikken, hè?!
|
||||
|
||||
vandaag uit mijn stage een golf 3 cabrio donkergroen flink verlaagd met een super dik wiel kon in de voorbij gang niet zien wat, engelse plate erop en ging richting de boot in hvh
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij heb ik deze in etten-leur wel eens zien rijden, echt een mooi ding inderdaad. als we het over dezelfde hebben is hij van de bovenbuurman van de domino's pizza(heb ik ooit gewerkt).
|
|||
|
|||
Quote:
kan idd bijna niet missen, ik zie die golf namelijk bijna altijd voor de domino's in etten-leur staan en ik kom hem btw ook regelmatig rijdend tegen. en die rode golf 3 variant zie ik ook wel eens rijden, meestal hoeven in/uit. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de A2 bij Maastricht, een lage blauwe golf 1, 70-XR-**.
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
Vanmiddag gespot in Sittard, bij de Milcon / Kringloop / Autosloperij: een matgroene 35i met glanzende zwarte "race" strepen.
|
|||
|
|||
Gister rond een uur of 19.30 in Drachten een polo die eerst voor me reed en vervolgens even aan de kant ging tot ik hem voorbij was.
Toen kwam hij een stukje achter me aan en ging bij de jumbo de parkeerplaats op. |
|
||||
|
||||
vanmorgen, een lage grijze jetta op BBS, bij de Sligro in heerlen/landgraaf, reed in de zilvere golf met geplamuurde voorbumper.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben jij die witte MK1, die heb ik ook wel eens gespot. Meestal in de 6n2 van mijn vriendin. Ik heb zelf een metallic groene MK1 |
|
||||
|
||||
Ik zag van de week, geloof dinsdag.. een zilvere Caddy 2 met breed staal en een zwarte band over zn motorkap.
Was op de a59 tussen Hooipolder en Waalwijk als ik het goed heb, rond een uurtje of kwart voor 6 schat ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam je net ook nog tegen, werk je bij de Maxwell?
|
||||
|
||||
Mat grijze vento (TENTO??) vlak voor Varseveld komend vanuit richting A18.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, hoe weet je dat, van t forum of uit de winkel? Velgen staan m ERG netjes |
|
|||
|
|||
Quote:
tento rijd geen vw meer.....
|
|||
|
|||
gister avond in zoetermeer een lage donker grijze (?) caddy 2 op meerdelige gepolijste 5 spaaks wielen eronder, erg dik kreeg nog een duim, je kwam van het tankstation terein vandaan in buyteweg
verder nog een hele mooie golf 1 gti gespot in zoetermeer buyteweg, gepolijste wielen eronder, al paar keer naar geseind |