|
||||
|
||||
hier mijn foto's
http://s511.photobucket.com/albums/...sworldshow2010/ |
|
||||
|
||||
@ oli: cool!!
|
|||
|
|||
mooie foto's @Barry gefeliciteerd
volgend jaar toch eens zelf gaan kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
moet je eens doen, is echt de moeite waard.. relaxed sfeertje en erg veel mooie auto's.. en met easyjet ga je volgens mij voor €100,- op en neer.. |
|
|||
|
|||
wil dan toch met de kever naar daar ookal gaat die niet opvallen daar
|
||||
|
||||
Eindelijk, hier zijn ze dan ...mijn 660 foto's die ik geupload heb nav de VolksWorld Show van afgelopen weekend!
We hadden een geweldig weekend! Heb veel foto's gemaakt, een AirMighty-photoshoot gedaan (hou het volgende nummer in de gaten!), Barry had een VooWoo-studio-photoshoot en een 'Top 20' award gekregen! Gefeliciteerd gozer! De foto's staan in mij gallery op www.AirMighty.com ...enjoy! A little preview: 660 pictures on my website www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
Meer dan deze?
|
||||
|
||||
Super combi zo, echt helemaal fantastisch.....!!!
|
||||
|
||||
Ook ik heb ze vanavond online gekregen! Wat weer een geweldig weekend...
Veel moois gezien, markt is daar altijd goed en sfeer is echt super. Bekijk ze HIER! Best of Show: (Bijna) Alle busmodellen op 1 kiek:
|
||||
|
||||
wiens handtekening was dat op dat dash klepje?
|
||||
|
||||
Dhr Tamiya, de modelbouwer! BugBox heeft dit model 1:1 gemaakt
|
||||
|
||||
ah, is het int. van de Baja. ok.. mooie pics weer.
Nog een vraagje,.. die rollo achterin die bruine variant. is dat custom of echt ooit geleverd voor een type3? is de eerste keer dat ik dat zie.
|
||||
|
||||
Thnx! Die rollo is wel een harde rollo
Zijn origineel wel geleverd, door Kamei. http://www.thesamba.com/vw/forum/vi...2900192#2900192
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 01-04-2010 at 23:01. |
|
||||
|
||||
mooie foto's weer!
ik heb je niet gezien daar, jammer! |
|
||||
|
||||
Quote:
gebruik je een groothoeklens? zijn mooie pics weer! |
|
||||
|
||||
ziet er allemaal onwijs goed uit zeg, een meeting om in de agenda van de toekomst te zetten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
@Hajee,
Thanks, Ik gebruik o.a. een groothoeklens maar verder ook wat andere lenzen. @All Bedankt voor de reacties!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Nee idd, zo groot is het daar ook niet, mekaar net misgelopen steeds. Barry's bus is echt super geworden!!
|
||||
|
||||
is wel strak geworden he?
we hadden een mooie fotoshoot, ong. 3 kwartier rijden van de volksworldshow, in een witte studio, waar geen hoeken in zitten, alles afgerond, daar komt ie veel mooier tot zijn recht dan zo op de show.. maar we hebben beloofd dat we daar geen foto's van zouden posten totdat het nummer uit is met zijn bus erin.. |
|
|||
|
|||
prachtig
|