|
||||
|
||||
Dikke auto
Ik vind dat alleen de mensen mogen zeuren die daadwerkelijk een R36 voor de deur hebben staan en die het oneerlijk vinden dat deze tdi de look en emblemen heeft van een r36, terwijl die hier ook nog minder voor betaald heeft in relatie tot een echte r36... Precies dat dacht ik al Wat een geneuzel hier zeg
|
||||
|
||||
ik moet zeggen dat ik me smakkelijk vermaak als ik dit topic lees.
meer wil ik er ook niet over zeggen, hahaha.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
kan je hem zien staan vanaf je moeder's zolder?
|
||||
|
||||
wat mij persoonlijk vrolijk maakt is dat misha als ie het over z'n auto heeft ook netjes de D en I in rood neerzet
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Hou op jongens ,ik hou t bijna niet meer!!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze bezorgde me buikkramp van het lachen |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Uhm....... nee.
|
|||
|
|||
Mijn God Het gaat weer zoals als vanouds
Ik moet zelfs even op de eerste pag kijken om te zien waar dit topic ook alweer over gaat |
|
||||
|
||||
Tja, goed lezen aan wie dat ligt
|
|||
|
|||
Quote:
Oho, gaan we weer? |
|
||||
|
||||
Ik vind 't nieuwe kenteken lelijk...
|
||||
|
||||
Dat bandenprofiel ook... bah bah...
|
||||
|
||||
Wel grappig eigenlijk.. d'r zijn vort meer reacties met 'wat een ophef' dan dat er daadwerkelijk ophef over iets is.
|
|||
|
|||
Quote:
ik vind die een beetje serieus onder de gordel maar effe terug on topic, zodat nieuwe lezers toch wet dat het over een super passat gaat welke logo's er ook ophangen hij is en blijf super strak, mat bakken veel geld en tijd en werk in steken. dus die is de zeker waard. grtjs |
|
||||
|
||||
Mwa, ik vind 't typisch zo'n reactie voor dat slag volk.. beetje jammer, zowel de reactie als het volk wat het post. Als ik een beetje kijk en vergelijk weet ik wel waar ik tevreden mee ben en mag zijn, ik zou niet graag ruilen.. laten we het daarop houden. Gezien mijn leeftijd is het trouwens ook niet gek dat ik thuis woon, heb tot voor kort altijd gestudeerd, knappe jongen als je van je studifinanciering op jezelf kan wonen... al hoewel heb ik daarentegen ook een jaar in Engeland op mezelf gewoond.. achja, iedereen zal het wel beter hebben denk ik..
|
||||
|
||||
kan prima hoor van je studiefinanciering op je zelf wonen, alleen moet je dan wel je handen uit je mouwen steken en een bijbaantje zoeken...
Heb ook mijn laatste jaar in Cambridge gezeten en daar op campus gezeten( ja ook afgestudeerd en geen HBO).. dat volk.. lowlife.. je gaat weer buiten je schoenen lopen... niet happen dan word er ook niet gevoerd
|
|||
|
|||
Wat een ophef over zo een prachtige wagen!!!
|