|
|||
|
|||
Te koop: Golf 2 1.8 GL (1990)
Te koop aangeboden: Volkswagen Golf 2 1.8 (66kw) GL uit 1990
Bijzonderheden: - Originele centrale vergrendeling (pneumatisch) - G60 bumpers met verstralers - GTI-uitlaat - Verlaagd - Trekhaak - Koppeling 1 jaar oud - Achterbanden 4000 of 5000 kilometer oud - Net velours interieur - In de 1 jaar en 4 maanden dat de auto in mijn bezit is heeft hij mij nooit in de steek gelaten, ongeacht de buitentemperatuur. - APK tot 10-7-2010 (geen adviespunten bij laatste APK) - Is 20 jaar oud, dus kan in de semi-oldtimer verzekering. Minpunten: - Motorblok verbruikt wat olie - Wiellager (volgens mij RA) moet vervangen worden - Hier en daar wat roestplekjes, volgens mij niet op essentiële punten. Bijvoorbeeld onder de achterlichten en op het voorscherm. - Soort van deuk/kras bij de tankklep (zie 2e foto) - Sinds kort telt de kilometerstand maar heel langzaam op en staat bijna stil op 291000, snelheidsmeter doet het wel gewoon. De auto heeft al bijna 3 ton achter de kiezen. Het gevolg daarvan is dat het motorblokje waarschijnlijk wat versleten is, waardoor er bij het wegrijden van het stoplicht wat rook uit de uitlaat komt. Los daarvan start de Golf altijd, rijdt hij nog steeds heerlijk en is het zeker geen lelijke auto om te zien. Ideaal om op te knappen, helemaal op te rijden of in onderdelen te verkopen. Vraagprijs: 250 euro Als je interesse of vragen hebt, mail me dan even: robertdraisma@hotmail.com Met vriendelijke groet, Robert ps. Auto heeft de gril van de laatste foto, met dubbele koplampen dus. Last edited by Rubbert : 07-05-2010 at 10:42. |
|
||||
|
||||
nice car,
ik heb er wel interesse in, maar dan zou ik hem niiet deze maand op kunnen halen. |
|
|||
|
|||
Ok, maar wat had je dan in gedachten? Aangezien deze maand nog maar tot en met woensdag duurt
|
|
||||
|
||||
Is ie nog aanwezig? .. De vrouw heeft misschien wel interesse
|
|||
|
|||
Ja hij staat nog voor de deur! Heb al wel een paar geïnteresseerden, maar wie het eerst komt die het eerst maalt.
|
|
|||
|
|||
Hier ook interesse. PM verstuurd
Last edited by Domi : 14-04-2010 at 20:00. |
|
|||
|
|||
Prijs verlaagd naar 250 euro, is echt geen geld voor deze auto!
Last edited by Rubbert : 07-05-2010 at 10:48. |
|
|||
|
|||
Auto mag weg tegen elk aannemelijk bod. Rijdt gewoon goed, zou het jammer vinden hem naar de sloop te moeten brengen.
|
|
||||
|
||||
Kleurcode is?
Als het LP7V is heb ik interesse. Morgen kan ik komen kijken. PM je gegevens even, dan zoek ik morgen contact met je.
|
|||
|
|||
Krijg nog steeds reacties dus bij deze: de auto is al verkocht.
|