|
||||
|
||||
Quote:
Corrado klinkt als Thijstheunissen hier op het forum
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ja klopt dacht er niet bij na (shame)
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaag gehoord dat ROb G60 van hier opt forum met zwarte golf rijd en verroeste motorkap dus dat zou wel kunnen
|
||||
|
||||
Quote:
de audi staat altijd bij Autoschade Bronneberg in Nieuwstadt Tevens Knedels Passat gespot op z"n werk denk ik in Horst. Wielen staan hem goed! |
|
|||
|
|||
Quote:
Die licht blauwe arosa was ik van het weekend henk met de caddy paar keer gespot, nog een seat inca met cupra front bij jachfjild en surhuisterveen omstreken. en vanmorgen een blauwe jetta type 1 met forum sticker op de raampjes, bij jachtfjild ging richting a7 groningen
|
||||
|
||||
Quote:
Heey kerel, Nu ik je plaatje zie van je jetta heb ik jouw inderdaad ook gezien |
|
||||
|
||||
Vorige week dus in Den Helder, lekker croquant!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie velgjes.
|
||||
|
||||
Uurtje geleden weer die blauwe Golf 3 met harlequin achtig front van een Golf 4 gezien. Kwam bij 't Trevianum de industrieweg in rijden, en reed ter hoogte van de Hubo achter me (ik zat in die Audi 80).
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Lemmer, een beige "variant" ( luchtgekoeld) op Porsche velgen, laag, kleine achterin, mooi apparaat.
|
|
||||
|
||||
naast mijn kantoor in voorst een t2a, een erg lage witte kever en een golf 1 met quartetset en apart groene kleur.. spot ze elke week bij zijn huis, maar denk vermeld het eens een keer
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook zien rijden in centrum Sittard, dus denk hij daar vanaf kwam Kon alleen niet zien wat voor een velgen het waren!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij zit zeker weer met je telefoon te quoten.
|
||||
|
||||
Nope, zit gewoon thuis achter de pc!
Om de een of andere reden reageert het forum raar
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik toch eens naar een of ander vertaal programma zoeken op je PC, of een spellings-achtig iets in je internetprogramma uitschakelen!
Elke keer veranderen in jouw quotes de woorden die naar sterven... :S
|
||||
|
||||
Quote:
+ er duiken spaties en hoofdletters op die er voor de tijd niet waren?
|
|||
|
|||
Op de A7 ter hoogte van Drachten
Hele mooi originele in showroom staat Rode MK2 GTI 16V met gewoon nieuwe BBS RM eronder. Geen kenteken zat op de wagen. Achter het raam zat volgens mij een 1-dags kenteken. Kenteken daarvan was IBF-R32. In Gorredijk een Golf 5 GTI Edition met zwarte wielen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de oude Golf 2 van Nils, kameraad van mij. Hij is vandaag verkocht aan een Belg. De velgen waren niet echt 'nieuw' hoor