|
||||
|
||||
Aangezien het weer wat beter klusweer is ben ik vandaag weer lekker bezig geweest en dacht ik dat het weer eens tijd was voor een update.
Inmiddels ligt het dashboard eruit. Ook zijn alle kabels van de motorruimte eruit geweest, behalve die van de ABS want die zit nogal op wat plekken verwerkt bij de zekeringkast. De ABS bekabeling en de verlichting zijn inmiddels weer terug in de auto, deze had ik ontdaan van de wikkeltape, schoongemaakt en opnieuw gewikkeld. Hier nog het hoekje schoongemaakt: Intussen heb ik ook wat RVS spul laten maken, een afdekplaatje voor de klep van de luchtpomp. Deze gebruik ik niet meer dus die is nu netjes afgedopt: Ook heb ik een tekening gemaakt en deze laten uitsnijden uit RVS voor een frame voor de Spals (bedankt nog Stephane! (RVS Goeroe)): En ik had nog een RVS plaatje laten maken als vervanging van het originele afdekplaatje met de logo's van het inlaatspruitstuk. Deze heb ik nog wat mooier gemaakt en zit er inmiddels op. Ook de slotvanger heb ik schoongemaakt vandaag met de stoomcleaner, lekker werkje!!: Vandaag heb ik de leidingen van de stuurbekrachtiging onderhanden genomen, met dit resultaat: Ook de stuurbekrachtigingspomp hangt eronder en de multiriem gemonteerd: Het blok staat er intussen zo bij met de nieuwe tankjes op hun plek: Zo, dat was ie weer voor nu
|
||||
|
||||
super update weer word goed aangepakt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Blijft een super gave motor.
Goed bezig! |
|
||||
|
||||
Dankje!
|
||||
|
||||
Dik project!... ziet er allemaal goed uit man. keep up the good work
|
|||
|
|||
Vorderingen :O
Kan niet wachtten tot die klaar is. Wil hem dan graag in het echt bewonderen. Ik woon zelf ook in Eindhoven |
|
||||
|
||||
Heel mooi project! Keep up the good work
|
||||
|
||||
Geweldig Project was ik zondag op racewars kwam ik dit tegen:
Hij deed ook mee met het sprinten, verschrikkelijk snel maar aan het geluid te horen ging er iets mis... Ik weet niet of hij daarna nog heeft gesprint. |
|
||||
|
||||
Mooi he
Tis wel een Golf 4 blok trouwens, mijne uit een Golf 5 Hopelijk gaat er bij mij niks mis
|
||||
|
||||
Deze wil ik ook nog wel eens in het echt bewonderen
Je gaat zeer netjes te werk met alles, mijn complimenten!
|
||||
|
||||
Tijd voor een updateje.
Intussen druk druk druk met vanalles en nogwat en ook met de Corrado wat bezig geweest. De zekeringkast heb ik onder handen genomen en wat netter gemaakt. Ik ben weeer wat uurtjes zoet geweest met uitzoeken van de bekabeling en de Golf 5 boom wat gestript met kabels en relais die ik nodig heb of wel kan gebruiken. Ik wil alle draadkleuren zoveel mogelijk origineel houden. Dit is wel handig met het eventueel opsporen van problemen later. (hopelijk niet natuurlijk ) De bekabeling voor de motor moet ik nog voorzien van een paar extra relais gestuurde groepen om alles netjes als origineel aan te sluiten. Dus daar moet ik nog een goede oplossing voor zien te vinden om dat netjes aan te sluiten. Aangezien er en compleet nieuwe uitlaat onder komt heb ik alvast een nieuw sierstukje gekocht en een katalysator aangeschaft. Verder ben ik bezig geweest om te passen en meten of de koeling wel uitkomt zoals ik wil. Wordt wel krapjes... Verder de boel nog wat opgebouwd en voor het oog even de koplampen en de gril erin gezet Dat was het wel weer in grote lijnen...
|
||||
|
||||
dat gaat er wel erg lekker uitzien zo,netjes hoor..
|
||||
|
||||
Look'n good
|
|
|||
|
|||
Dik project man! r32 in coraddo
|
|
||||
|
||||
volledig mee eens ziet er super uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
je pakt het zeker netjes aan! en kabelboom al weer verder mee gekomen? hoorde van mijn maatje dat je nog aardig aan het pluizen was, teminste veel aan hem vroeg over het aansluiten. aan [nick] succes verder met het aansluiten.
|
|
||||
|
||||
Dankje!
Ik ben er zeker verder mee gekomen Altijd handig als je iemand kent die het wiel hier en daar al heeft uitgevonden
|
||||
|
||||
wat een super dik project.
dit ga ik volgen. Zou hem wel in het echt willen zien. |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit