|
||||
|
||||
Golf Mk3 'recaro' achterbank zwart/grijs met hoofdsteunen
Ik heb te koop ,een achterbank van een golf Mk3 , in 2 delen neerklapbaar , afkomstig uit een 3 deurs GTI , in een zwart/grijze recaro bekleding .
Is in nette staat ,geen losse naadjes of brandgaatjes , 100 procent heel. Kompleet met hoofdsteunen . Ik heb deze over omdat ik de bijpassende recaro's opnieuw heb bekleed in de stof van m'n eigen interieur . De hoofdsteunen zijn er later ingebouwd met originele onderdelen uit een sloopachterbank , dus alles is wel origineel VW. Ideaal voor als je net zo'n set losse recaro's hebt aangeschaft , of misschien als onderdelen bank voor de hoofdsteunen of dergelijke . Vraagprijs 50 euro ,compleet met hoofdsteunen . Past met een kleine aanpassing ook in een variant (of je eigen achterplaat van de achterbank omzetten ,dan kan het ook ,bekleding kun je zo omzetten)
|
||||
|
||||
Last edited by jettaracing : 12-05-2010 at 18:22. |
|
||||
|
||||
Verkocht!