|
||||
|
||||
mOBSCENE
hey,
ik ben Kim De Spiegeleer (man) 26j woon in Zwalm (oost vlaanderen belgie) en heb dit weekend een golf2 1300 gekocht '89. ik ben altijd grote fan geweest van de golfjes het is er helaas nu pas van gekomen er eentje aan te schaffen. De wagen wordt enkel gebruikt om naar het werk te rijden, dus het wordt zeker geen showpaardje, plannen zijn eerst en vooral controleren op roest en het eventuele roest behandelen, mss gewoon in zwarte grondverf spuiten (mat zwart dus) zo laag mogelijk en propere wieletjes erop, heb belangrijkste is uiteraard dat zo goedkoop mogelijk moet blijven ik ben vooral op dit forum gekomen om ervaringen op te doen ivm verlagen, velgmaten enz, ik kan bv verlagingsveren van eibach kopen -4cm voor 40euro, maar ik vrees dat dit niet echt laag genoeg zal zijn, ik hou vooral van die 'snuit-tegen-de-grond' look. zo; dat was het zo een beetje. groeten. |
|
||||
|
||||
Hey welkom Kim,
Dus je bent van de oldskool look. Golfje 2 Mat zwart, laag en dikke wielen eronder. Suc6. En plaats foto's als je zover bent
|
||||
|
||||
welkom
4 cm verlagings veren is niks als je laag wilt gewoon schroefsetje halen v-max, suppersport is rond de 200,250€ maar ben je wel meteen klaar en heb je het zoals je wilt. suc6 ermee |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
|
||||
|
||||
thx voor de welkom & info, het leuke nieuws is dat ik een schroefset gevonden heb van het merk van het merk 'js' ofzoiets nieuw slechts 167euro, en het betere nieuws is dat het hier maar 2km van mijn deur is. heb een mailtje gestuurd over de maximum diepte, doorgaans is dat 12cm denk ik, dus zien wat ze antwoorden.
en nog wat 'goed' nieuws, hij is gisteren gekeurd, 2 occasie bandjes moeten opleggen, geen andere kosten. als er verdere veranderingen volgen zal ik wel een projectje openen. groeten. |